01/12/08

Hej hej söndag!

Igår fyllde jag år då.. Blev lite rörigt där i början.. VA så jävla bakis så jag va tvungen att gå å tvätta av sminket å kyla ner ansiktet lite och det kan jag lova att jag behövde! HAha!

Jag hade en jätte bra dag ändå tack vare mina nära och kära. Vad skulle jag gjort utan er?! <3
_______________________________________________ ______

Hej hej måndag! 01/12/08
Ja idag vare lite kallare.. sov som en jävla stock efter att Andreas åkt på jobbet.
Sen vaknade jag till liv och gick upp och hämtade tvätten som vi lämnat i torkskåpet. Torktummlaren är ju sönder så inget va tort fick ta upp allt i lägenheten  och lämna det som inte fick plats. hehe Som tur va va det ju ingen som skulle tvätta så! =)

Sen efter att jag hämtat det så drog jag fram dammsugaen och dammsög hära. Kan ju behövas det med. haha! Tänkte ju att jag skulle kliva upp när andreas klev upp för att tvätta mattorna men det va väl lika bra att jag inte gjorde det med tanke på torktummlaren som inte funkar.
Tänkte att jag skulle torka golven oxå så det luktar gott tills Älsklingen kommer hem men kom på att skurmoppen är ju i Brunflo. =( Jäla skit fan!
Jaja får väl göra det nån anna dag då eller i morgon.. Har ju inga buss pengar så jag tar mig inte till skolan heller. =(
Ska väl ringa dit för att snacka med dom och säga som det ligger till.

Ja så mycket mera har inte hänt ännu.. Städade ju i brunflo igår kväll inna vi for hit sen när man kom hit vare bra till å diska och blocka undan sen lördagen för när allt var över så åkte vi till brunflo och tog det lugnt och kollade på film tröck en hamburgare och mulade cheease balls haha! Fan vad gött det var. Men vi va ju ute och gick lite oxå när det snöade. Slutade ju fan aldrig så...

Haha ja ännu en helg som bar sprungit iväg.
Tack ännu en gång för att ni kom det betyder mycket för mig!

Ja då sitter man hos Älsklingen i brunflo.. Flydde från skiten jag hade å göra med där hemma.. haha! Tvätten som skulle läggas på sin plats.. handukarna där dom ska vara å ja du fattar ju.. Hela sängen va full me saker.. men jag visste ju inte vart jag skulle göra av Andreas kläder så jag lät dom ligga för att jag trodde att han skulle ta med det hit men de gjorde han inte så jag får ta itu med det i morgon bitti efter promenaden när jag kommer hem.. Det jag kan vara glad över är att jag inte suttit dom en soff potatis och glott på tv något idag och inte framför datan heller.. jo jag spelade en gång på lunar och skrev blogg där med.. haha kopierade ju lite hit för att ajg itne orkade skirva allt..

Va faktiskt skönt att komma hit ikväll eftersom vi städade och diskade unadan innan vi for till torvalla igår.. Där va det ju inte så kul å komma hem må jag ju säga stank soper och tvätten skulle ju tvättas så det vart full fart på en gång.. här var det nybäddat nystädat och nydiskat och klart. Det var liskom inget att stå i för en gångs skull! Haha!

Vi va ju på coop forum förut oxå innan vi får hit.. När vi kom till T-valla så vare nån jävla turk idiot som inte kunde köra bil som höll på som nån annan idiot! Repat en annan bil och han som äger den bor under mig så jag fick gå dit för at berätta vad som hänt. Andreas fick hjälpa han att fixa ut bilen men han varvade väl sönder skiten i backen så den stannade så Andreas fick gå dit för att köra den till den andra parkeringen som ligger lite längre upp.. Skit skum gubbe må jag säga. Mufflan fick mat men inte sån jag hade sett fram emot att hon skulle få... Granngården hade stängt kl sex jag som trodde som stängde sju.. kunde inte vänta en dag till så jag fick köpa sån mat som finns inne på coop som ändå är för innomhus katter. Känndes lite dumt hade fått mer för det priset.. plus kattsand som är bättre än den jag har nu... suck! Jaja nä nu ska jag ta å röka upp äckel fimpen som ligger i jackaan å stinker.. hähä! Då kan jag ju ringa til mimmi.. hon ville jag skulle göra det.

I morgon blire tidig morgon igen... känner jag måste få ordningen tillbaka nu..

Älskling du vet vad jag ser fram emot det! du vet vad jag längtar! Och jag vet du vill med. =)
Som jag sa fötut så är du min energi just nu. och jag tackar dig för att du pallar med och hjälper mig. Puss! <3
Puss poff hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0