02/12/08



Hej hej tisdag..
inget blev som jag hade tänkt.. men jag kan ju var glad över att jag ringde och bokade om mötet som jag skulle på imorgon som jag inte kan komma till..

Sen ringde jag oxh kollade upp en sak och det kan ju vara bra och veta.. hehe!
så det är väl det jag kan vara nöjd över idag.. det har inte hänt mycket mera heller..
sitter och för över lite bilder från mobilen till datan nu.. Och jag hoppas inte min andra bild mapp försvann där jag hade alla bilderna från bilmässan!! Skulle varit synd om dom försvann tycker jag!


Nä nu ska jag göra annat!
Längtar tills du kommer hem älskling! Det är bara det jag gör när tiden bara försvinner för mig. hähä!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0