10/12/08



Hej hej onsdag!

Va ett tag sen jag skrev nu.. Men jag har inte riktigt haft nån egen tid till att skriva blogg.. haha! Nu tog jag mig tid.

Det känns så underbart me dig älskling!

Jag saknar dig sladden!

Jag älskar dig Emma!

Längtar till mellan dagarna då får jag min överraskning. =D
Längtar längtar!!
Det mesta känns bra nu. FÖrut vare mindre bra och nu äre verkligen på väg att vända. =) Skönt!
Blir nog så att jag firar jul me Andreas och hans familj.. Jag vet att det är tidigt men va fan.. haha ¤ Go for it!¤

Nä nu ska jag göra mig klar för att åka till skolan. Puss poff heej



Kommentarer
Postat av: linnsey

Ska du får en överraskning? Vad roligt:D

2008-12-10 @ 13:16:23
URL: http://linnsey.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Jaha så du kommer inte till Sveg ?:P //Anna

2008-12-10 @ 17:37:33
Postat av: Emma

Jag älskar dig med gumman <3<3<3

2008-12-12 @ 19:40:54
URL: http://digilo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0