12/12/08

Hej hej fredag!

Idag har det inte hänt mycket..

Igår va jag till tony efter skolan för att umgås lite, vi tittade på Naruto ganska rolig serie. Sen får man ju träna lite engelska. hehe!

sen åkte vi till krokom och sen till farmor. hehe! Vaad söt hon är! Vi satt där och fikade  lite kaffe och pratade. Får ju inte glömma att jag läste tidningen oxå en självklarhet när man är där och hälsar på. hihi! Nä men det va kul iaf!

Inget batteri hade jag i mobilen heller så ingen fick tag i mig. Och stackars Andreas, han hade ju tänkt överraska mig genom att komma hem till mig men jag va ju inte där och inte dök jag upp heller på flera timmar.
Så han började ringa runt som en galning för att han blev orolig. Han trodde det hade hänt något. Men det hade det ju inte som tur va. Mimmi hade ringt till farmor och frågat vad hon gjorde så när andreas ringde till henne sa mimmi nummret till farmor så andreas ringde dit tillslut och fick prata med mig och lugna ner nerverna sina.


Ja imorgon ska man på julbord på gamla teatern. hihi det blir nog roligt. Det skulle vara någon underhållning och spelning och sånt. Undrar vad jag ska ha på mig för kläder bara. jaja nä det ska jag fundera på tills i morgon sen ska jag väl pröva ut å hålla på. Man må ju ha på sig nå fin iaf så man inte kommer dit som en slusk!

Nä fan nu ska jag å andreas ut och gå. fan jag blir ju stressad han står vid dörren och väntar.

Längtar längtar! poff

Kommentarer
Postat av: Emma

jaha de blev julbord ändå? :) hoppas ni fåre trevligt då gumman,men det får ni säkert hehe! Vill oxå äta julbord :d Puss

2008-12-13 @ 12:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0