13/12/08

hej hej lördag!

Ja idag blire lite spnnande!

Julbord me älsklingens jobb. Jag tänkte inte äta så mycket och inte dricka heller. inte som jag känner nu men vad vet man haha! Gratis är gott hahaha!! =P

Ja vi ska ta och åka till stan nu snart för att fixa lite och för att göra oss klara, det börjar klockan sex..
Jag vet ju inte ens vad jag ska ha på mig så jag måste pröva lite olika saker hade velat haft mina klacka dojjer men dom måste klackas om annars kommer jag halka.  Det går ju inte! Fan vad pinsamt! höhöh!

Det är inte långt kvar nu emma! FAn vad jag längtar! =) Synd att du ska jobba. :-/

hehe ja det är väl mycket jag längtar till nu för en gångskull. hahaha. Hade ju en depression för inte så länge sen, men det känns redan bättre och redan mycket skönare. Snart äre jul och innan det så fyller mimmi pumsan år och hennes mamma. Då äre fest men jag vet inte om jag kommer att dricka.. har fan inte råd att lägga pengarna på alkoholich..

Igår kväll hände det inte så mycket mera.. jag och andreas va ute och gick sen när vi kom in tände jag ljus och så skulle vi börja kolla på en film men jag sa att det inte va nån idé för jag såg att han va trött.. så vi la oss i sängen för att kolla på nån film på tv. Så vi bara myste hela kvällen sen hade vi lite kul oxå. =)
hehe det är ju viktigt det!! höhö nä det va allt för denna gång. kommer mera sen om jag sitter nå mera vid datan.. mest troligt itne men iaf. =P Puss poff hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0