14/12/08


Hej hej söndag

Det va trevligt igår som jag trodde.

Vi kom dit i tid och allt va grett. =)

Hör och häpna!! Jag hade klänning på mig. Hähä!
-----------

Idag har jag och andres fixat här hemma hos mig bara. Diskat och plockat undan sen gick vi in till stan det är typ 8 km. Kändes skönt Sen när vi kopm hem drack vi kaff och sen åkte andreas hem till sig flr att hämta mat så han kunde göra mat lådor, medans jag städade. Nu nu äre verkligen städat å grett här. Käns skönt det med.. hade ju skjutit upp det i några dagar haha kanske en eller två veckor hhaha! Men nu äre iaf gjort och det känns hur grett som hellst. =D

Sen tog vi och rensade avloppet och handfatet och toan oxå lika bra att ta allt på en gång såä det är gjort. hehe!

Ja sen har det inte hänt nå mycket mera. Va och hämtade emma gumman i stan för inte så länge sen, vi hade tänkt kolla på film men alla är så trött så jag skrev lite här i stället, men nu ska jag å emma ta ett bloss.

Imorgon blire väl en
morgon promenad me emma om hon kommer upp.. Hon har ju knappt sovit någe på några dagar nu.
ja det va väl allt. JO! Kom på att vi satt och planerde lite förut oxå jag och andreas och sen pluggade vi lite engelska.
=) grett. Men får göra resten eller klart det imorgon. orkar inte nu, ska ju snart sova ändå så man orkar upp.


Snart snart Emma! Snart snart älskling jag längtar. Det kommer nog bli bra ska du se.
Längtar som faan!

**poff**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0