16/12/08

hej hej tisdag!!

klev upp klockan tjugo över sex.. för att hinna ta promenaden innan skolan börja.. skulle ju hinna duscha och sminka mig innan oxå.
Allt känndes bra tills jag kom till skolan och får höra att läraren inte är där.. då hade jag inte behövt stressa, hade inte ens behövt åka dit ju! Men va fan det va ju skönt att komma från lägenheten en stung sen lämnade jag ett papper till engelska läsaren som dom inte heller hade sett på länge... Gjorde några uppgifter sen tänkte jag äh nu får det räcka jag kan ju lika gärna åka hem å hä på mig stora varma myspys kläder och spela lite. hehe!

Imorgon ska jag till CNP. Kolla puls blodtryck och vikt. Sen ska jag säkert fylla i nå papper som jag brukar få göra. Sen ska vi mest prata antar jag. Eller ja kom på att jag ska ju träffa den nya läkaren oxå kan ju vara bra så hoppas allt e grett!

Ja nå mera har väl inte hänt.. tvättade igår och som vanligt får man ta upp allt och det är blött så man får hänga allt här om kring.  =( Ska tvätta i den andra tvättstugan igen ihopp om att den är bättre. Hoppas det.
Sen när jag väl kom i säng när klockan va halv ett så kröp jag ner i go värmen som andreas hade gjort upp i sängen. Det va skönt. men iaf så låg jag och läste i den där bra boken som jag läste i förut. Jag ska skriva ner ett stycka från den som jag läste innan jag somnade.
hähäh! =) *poff*

Kommentarer
Postat av: linnsey

Hej stumpan! Tänkte bara fråga vad CNP är för något? Puss Linn

2008-12-16 @ 16:07:42
URL: http://linnsey.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0