18/12/08




Hej hej torsdag!

Nu ska jag snart åka till komvux för att vara med på avslutningen..sen ska jag bara gå runt på stan för att kolla..

Ska nog köpa den där bhn om den finns kvar för 99 kr. Sen ska jag köpa nå örhängen åt farmor. hon sa sist att hon ville ha sånna så jag tänkte jag har kanske så det räcker. =) Då blir hon nog glad. hihi så kanske vi kan äta där jag och Andreas. Jag ska ringa och höra med henne vad hon har för planer för ikväll.

Ja imorgon får man pengar så då känns det väl grett igen. men jag måste snåla.. haha ovanligt va?!  =P Hade ju tänkt åke ner till Gbg nån gång efter jul och nyår men jag vet inte om jag kan det direkt så.. eller så kan jag det men jag måste fundera lite till. Wilmer (brors son) pratar ju ofta om mig har jag hört fick ett sms av simon om det senast idag. höhö!
Jag vill ju att mimmi ska följa med mig ner dit. Men hon har ju så fullt upp me annat. =P jaja vi får väl se om vi ordnar till det!


Nu äre verkligen inte långt kvar. Nu ihelgen äre  50år fest sen äre ju jul och sen äre mellandagarna. =) sen nyår och då blir det nog som vi sa från början att vi åker till Ronnies stuga för jag har ju inte varit där. Skönt att ta det lugnt och vara borta i skogen me öppen spis och sånt. ja nä nu ska jag duscha sen ska jag åka iväg. kommer mera sen det lovar jag.
poff hej **


Kommentarer
Postat av: Hilding!!! =P

Jag tror vi alla behöver det.. utan tv utan data utan nå press överhuvudtaget... =)

de är bara skönt att komma bort lite.. tror du/ni behöver det ;)

puss

*//Frugan

2008-12-18 @ 15:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0