22/12/08

Va ett tag sen jag skrev nu.. har nästan inte suttit vid datan något heller.

Hej hej måndag! =P
höhö ja vad säger man?!

A då har mimmi gumman och hennes mamma fyllt år, härligt det då. =)
Hoppas du fick en bra dag vännen! =)
Maten och stämmnigen och allt var iaf jätte gott och bra tyckte jag!
Det va trevligt. hihi!
=)

JA du älskling nu äre inte långt kvar. Du jobbar bara idag tydligen så i morgon bitti åker vi hem till dina färäldrar och blir där så vi firar jul sen efter två dagar eller något sånt åker vi vidare! =) höhöh!
Sen äre verkligen inte långt kvar. Fan vad jag längtar. sen till nyår åker vi upp till ronnies stuga myyyser grillar marshmallows i öppna spisen och bara är. Kan behövas det oxå..efter all stress. =P
-Sen måste vi hem till katten innan vi åker till ronnies stuga och sen måste vi åka hem igen för att jag antar att du börjar jobba och katten får inte vara själv för länge.

(fan jag som hade tänkt baka pepparkakor idag, hehe det kan jag ju fortfarande göra men det känns som om det blir stressigt! Ska gå å kolla om det finns någon tvätt tid oxå så jag kan tvätta. må ju ha rena kläder om vi ska åka iväg.)

DEt är ju så att jag har ingen kavel så andreas sa att han skulle göra en till mig därför väntar jag tills han slutar...
Nä nu ska jag ta en promenad i det fina vädret! öjöj vad det bläs ute här! Urs men det får gå ändå! =)

Sen äre början på Januari!! =D Det går mot ljusare tider och ett nytt liv som börjar. Då blire ett helt  nytt liv kan jag ju säga. hähä!
Träningskort nästa! FAn vad skönt det ska bli att hänga där igen. Känner verkligen att jag behöver det. haha! Ja det är väl allt. Eller jo just det ja!
Jag ska ju fortsätta att plugga upp mina betyg, är snart klar nu! Skönt som in åt helvete!
Ja det va väl det. =P
poff *

Gick upp klockan sju i morse och sa hej då till dig älskling! Sen gick jag bara runt ett tag tror jag tog en macka och ett bloss sen kollade jag på film. Nu äre bara -2,9 grader kallt ute så jag ska ta på mig jackan och skorna och ta en låång promenad. Grett kommer det bli solen skiner ju så jag komemr nog bli på bra humör inte för att jag är på dåligt men iaf. haha! =P
Blev lite rörigt nu men det är för att jag är lite rörig just nu o0ch allt runtomkring mig är rörigt oxå. ojoj jaja Da  poff! ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0