26/12/08





Hej hej fredag!

Ja då har man varit på mellandags rean. =)Fan vad folk det var!

Dra mig åt skogen säger jag bara vilken kaos det va vid birsta köpcentrum.. Fan det var ju så trafikjäveln stod stilla..och köer som va fan kilometer.. så jag och andreas drog in till stan i stället. Där va det oxå mycket folk men där vare inga köer och inte så svårt att få parkering. vi hade ju ingen jacka med oss så vi ställde oss inne  stan. =) Grette grettans!
När jag sen kom till gina tricot så vare däremot kaos, fan kvinnfolket vettu for och drog och slet och var som nå hungriga vargar kring het gröt på dom billiga och snygga kläderna. klänningarna där kostade 79.50 så ni förtår ju själv att det var helt hysteriskt där inne.. Men det va gött! hittade några snygga saker och puma parfym dusch kräm och boddy lotion för 99 så det va grett. Då blev elle glad vill jag lova. Ville ju ha mera men man kan ju inte få allt här i världen.

Men något jag må satsa på är nya ut och gå bralls. ;-) eller helt nya mys byxor. höhö! Dom jag har är förstora och snart sönder.

Ja i morgon smäller det. Då får jag min pressent! =D
Lägger väl ut bilder på den sen. Höhö!

Nä over and out må kolla på film nu innan det blir för sent.. ska ju upp kl sju i morgon bitti.
Poff


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0