28/12/08


Hej hej söndag!

Ville bara säga att jag är så jävla lycklig!
Var verkligen jätte länge sen jag kände så här!
Bra köp vare oxå. Brukar alltid ångra något jag köpt som tex kläderna jag köpt, dom va fin men va fan.. Men det här var det första jag inte ångrat en sekund av.
Ja då vad jag och Andreas tillbaka i stan igen. :)
Andreas fick nyss höra att han inte behövde jobba i morgon. Ännu mera grett haha då kan ju han vara hemma me mig å Zibel =) Va till mufflan idag. Ska väl tacka tony så mycket för att han tittade till henne och hämta nyckeln.. Blir väl kke i morgon må höra me han hur han jobbar.

Va dit öste upp blöt mat och gav henne mycket mys. =) Rensade lådan och bytte vatten. Satte mig och va med henne lite klappade och gosade Andreas och Zibel gick ut till bilen och helvete vad prat och mus sjuk hon var. Jag har saknat dig kissimurran min lilla diamant. Tyckte att det var lika bra att åka till brunflo kissimurran blev ju så stressad men ändå nyfiken. höhö! Nä nu ska jag sova.
Full jävla rölle! =) hela jävla dagen.. vaknade ju fem fösta gången gick ut me Zibel vid sju andra gången sen har det vart fullt upp hela dagen. ska bli så skönt att krypa ner mellan mina skatter sen vill jag lova. Mys mys! Fan vad skönt att ha min kudde och en riktig säng har ju haft en platt jävel till kudde och en tunn madrass på golvet så jag vet inte om jag har sovit så jätte bra dom här dagarna. haha! Va ju fram och tillbaka till Västerås för att hämta våran skatt, våran lilla julklapp oxå så det har hänt mycket nu på bara några dagar..
=)

Ja nä sängen ropar. haha! Lär ju ligga där å titta på tv ändå tills jag slocknar. hähä
Tur förresten att Älsklingen inte behöver jobba i morgon för han är ändå förkyld..
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0