29/12/08

hej hej måndag!

Idag fyller gumman Linn år hähä Ett stort grattis till dig gumman! <3


Ja idag har det väl inte hänt så mycket.. har varit så jälva spänd.. mår illa och har ont i huvudet..
Zebel har vi bestämt nu iaf. Andreas ringde nyss och försäkrade henne så det är gjort. =)

Va meningen att vi skulle åka till torvalla hem till mufflan och tvätta klockan tre men bilen va inte varm för sladden till kupevärmaren va inte i... den måste åkt ur när jag hade massa saker där i går.

Jag tor på det här. Jag har länge velat skaffa en hund men har aldrig haft pengar för det själv, samma sak äre för Andreas.. Andreas är uppvuxen me hundar så han är ju van, han fick ju ta hand om Daniels (brorsan till andreas) pitbull när den var liten och andreas pluggade och Daniel jobbade. Det blir nog bra det här båda är med henne och lär henne. =)
Vi har tillsammans kommit fram till det här och bestämt namn. Vi har även pratat om det länge.. och visst att det kanske är tidigt men vi vet vad vi känner för varandra och båda tror och tycker att de här är roligt, vi har inte ångrat en sekunt hähä!

Tänkte jag skulle lägga upp en liten bild på henne nu. hehe! =) ¤poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0