30/11/08


hej söndag



FAn vilken bra dag jah hade på lördagen när jag fyllde år!! Tack mina små änglar. Skönt att ha dig där oxå brorsan, vi ses ju så sällan nu förtiden..!

Sorry att jag va så bakis när ni kom men jag tyckte jag gjorde det bra ändå och va upp och höll igång. Haha!

Tack igen för den fina spegel ljushållaren och för den otroligt goda och saftiga tårtan. Och tack igen för den fina stjärn lampan den va som gjord för att hänga där den hänger nu. =)

Tack igen för att ni kom det betyde mycket för mig!

Puss

Kommentarer
Postat av: linnsey

Grattis i efterskott, sorry att ja inte hörde av mig i lördags, men har inga pengar på telefon, och låg å sov mest hela dagen. Puss

2008-12-02 @ 00:05:16
URL: http://linnsey.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0