4/12/08



Hej hej torsdag!
VA på skolan igår och lämnade in en ny ansökan.. alla va tydligen tvungen att göra det.

Blev lite stressigt som vanligt..

Sen slutade jag och hade inget batteri på mobilen så jag lånade telefonen från skolan för att ringa till mimmi och höra vad hon skulle säga inna mobilen dog..

Hon frågade om jag hade lust att följa med till farmor för att äta och umgås. okej sa jag stod på stan och väntade fån halv fyra till tjugo i sex.. fy fan vilken kaos det va nere på stan.. haha! Sen kom strömsunds bussen och jag tyckte jag kände igen han som kom. Det va ju Robin, han pratade i mobilen så eftert att han lagt på frågade ajg om han kunde ringa till mimmi så jag kunde fråga om dom skulle komma eller om jag hade missat dom medans jag va inne och värmde mig..

Ja men tillslut kom dom ju som tur va. Det va jätte trevligt att vara där så det inte blir så enformigt att vara hos mig eller andreas eller hos mimmi. hehe!

JAg ska ut och gå nu tänkte jag sen ska jag känske åka in till stan må höra mig för me frugan först. =P

Emma gumman jag vet att du va lite orolig igår när jag inte svarade men nu vet du  ju varför hehe! =P
Jag dissar dig inte utan jag hade inget batteri i telefonen.

Jaja skriver väl mera sen känner att jag måste ut nu innan det blir mörkt, blir ju lite stressad..

Måste försöka söka nå litet skit jobb så jag får nå extra såå jag kan ta mig in till stan, på skolan och på gymmet sen!! Det är verkligen ett måste!
får väl höra med städ bolagen eller något.. det skulle jag kunna göra men inte dela ut reklam.. fan va drygt men de är ju oxå lite extra så man kan klara sig.. Fan magen säger burr kurrrr! FAn vad hungrig jag är!!
Äh får väl dricka vatten och ta en promenad så kanske det går över. Blir ju mat sen hos andreas men fan palla vänta tills dess..?! Puss poff hej!

¤Du är så underbar Älskling så du anar inte! Du vet jag vill! Och jag vet att du vill! hehe våran sak. Hoppas den kan bli sann!¤ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0