SUR KUUUK!!





Jag tror fan jag fick lite panik... Eller ja det va det jag fick!!
Det jag va rädd för försökte jag fly från men det gick inte för det var innom mig...
jag skrek för att försöka fly men det gick inte!
jag försökte igen men det igck inte... Okej att det inte gick, och det stör mig att du som stod där va så in i helvete otrevlig mot mig.. Jävla skit idiot!!

Och du som jobbade på macken då...! vilken trodde du att du va då..? Jag är en helt vanlig jävla människa som skulle köpa cigg.. men fick inte.. och du stod där och va spydig och otrevlig.. FAST JAG VISADE LÄGG!!! du kan ju jobba på din jälva attityd och hur man bemöter kunder.. Jävla fitt idiot! FAn alltså vad jag ångrar att jag inte sa det jag tänkte och det jag kände! Det TÄNKER jag fan göra nästa gång.. och det är väl inget hot men jag hoppas det får dig att tänka och kasnke blir lite trevligare mot kunder så ingen mer blir bemött på samma sätt som jag! HOR FITTA TILL BÖGJÄVEL!!
Står där å tjänar pengar..! På VAD FAN DÅ??!!! IDIOOOT!
-----------------------------

Kasta skiten i sjön...äre det du har gjort...?
fy faaan jag är så jäla le skiten så det finns fan inte ord pået!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0