02-11-08

hej igen! (söndag)

Kom ju på att jag skulle säga att resan hem gick jätte bra.. fick inte sova på hela vägen vilket va jävligt drygt..
Och när jag väl låg där för att jag blev så jälva slö så skulle pappa kolla om det var halt på vägen.. jag vaknade med ett ryck sen va jag pigg igen iaf!!
Men det tyckte han va jätte, kul han då =P

Läste vidare i boken. sen satt vi och pratade lite sen ringde älsklingen när jag satt där i bilen och sa att han ville att jag skulle komma hem och att det var tomt där borta. Jag förstår det. Jag saknar ju dig med förstår du väl. Men snart snart så ses vi! =)

Jag vet inte om jag ska hoppa av i stan eller i brunflo har inte bestämt mig ännu. jag får väl sova på saken..
Maria erbjöd ju skjuts från busstorget och hem eftersom jag har lite tung packning. Men sen då...? vad händer sen? Ja hon sa att vi kunde ta en lång promenad om det var bra väder. Ja absolut inte mig emot, jag menar jag har ju ändå suttit i en bil i en hel dag så jag vill ju röra på mig så mycket som möjligt.. fan sen ska man ju sitta på en buss i tre timmar oxå.. suck fan vad drygt må jag säga!
mimmi frågade om jag skulle komma dit..och vara där tills andreas slutar, ja det skulle jag ju kunna..? Och vi skulle ju kunna gå den lilla rundan runt körfältet som jag och mirella gick.. det skulle ju jag och sladden oxå kunna göra.. 
 Sladden frågade om jag ville komma till henne och kolla på nya soffan dom köpt. Så jag har ju lite att fundera över.

Jaja nä nu ska jag i säng och sova så jag kommer upp imorgon. Tänkte gå en sväng på morgonen sen ska jag hinna duscha oxå. =) Jaja! Go natt igen då! hähä! Puss *Pof

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig gumman! Puss puss

2008-11-05 @ 12:09:50
URL: http://digilo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0