02-11-08

Hej hej söndag!

Ja då vare söndag...suck! men även det är ju en dag i veckan som man måste gå igenom. hähä

Jag behövde verkligen komma bort lite å hämta lite energi och ge lite energi.
Känner mig rätt trött efter några intensiva dagar med en liten sprallig sparv som lilla Wille!
haha!

Äntligen kan man få lite lugn och ro med lite rock musik.. hehe! =P skönt som fan!
har ju inte lyssnat nu sen jag va me andreas sist och det var ju några dagar sen nu.


Nä jag får skriva mer sen när jag har lite mer ensam tid.. har springer det folk hela tiden så jag kommer inte på något mera.

Jag ska läsa i min bok ikväll fan den är så bra, man kan nästan inte sluta läsa...hehe sen får man lära sig så mycket!

go´natt

Imorgon älskling ses vi jag längtar så det pirrar i hela kroppen.. och så får jag träffa mufflan. Hoppas hon blir glad!
//Puss *poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0