05-11-08

Hej hej onsdag!

Allt är som vanligt igen...suck!

Jag är så sluuut så du anar fan inte! Men nu har jag vilatupp mig så det är bara att ta nya tag...!
----

Klev upp tio över sex imorse och kände att jag bara ville sova, sova och sova!
När jag kom hem tände jag lite ljus och kollade på lite nyheter.. sen bytte jag till våra bästa år men blev så trött av det så jag bytte till the voice. =)

Sen somnade jag en stund och drömde som bara fan om allt som har hänt dom senaste dagarna. Jag kännde mig lite förvirrad när jag vaknade. Jag har ju inte sovit så bra dom senaste dagarna heller och då har jag inte drömt något eller klart jag gjort det men inget har kommits ihåg... så nu kom och blev väl allt på en å samma gång... hel skumt!

Sitter hos Sladden me kaffe nu iaf. =) Skönt att va här igen. Det va ju inte precis igår.
Andreas skulle hämta mig halv åtte. Skulle ju komma hit igår egentligen men hann inte sen skulle jag ju vara me henne på lovet men då drog jag ju till gbg. Jag vill ju inte förlora lilla sladden..

Åh jag vill bara gå i ide nu känner inte för att göra något mera än att ligga i en mysig filt låta dagarna passera. Eller ja jag vill ju bara träna och kolla på film så det jämnar ut sig haha! konstig kännsla men så äre! gött det skulle va om man kunde träna och promenera på dagarna och kolla på film me ljus och my på kvällen. =) Men tyvärr går det inte!
----
Snart fyller man år oxå.. sen äre jul och nyår.. kan man inte bara hoppa över poff så äre typ januari eller något.. fast sen efter januari kommer ju februari då fyller ju nästan hela släkten år. hehe!  :-P
------
Ja vad händer mer då..? vet inte... ska väl dra in till stan imorgon för att gå på skolan.. vet inte vad det är som har hänt. Jag vill ju ha betyg men känner att jag inte har någon lust att åka dit det känns förjävla gruvsamt.. men imorogn skiter jag i det och åker dit sen ska jag gå in till stan för att höra vad dom säger på gymmet. Vet inte om det är någon större idé att köpa gym kort nu eftersom det är så lite tid kvar av året men man vet ju inte om det kanske funkar iaf. hehe! Funkar det inte så skaffar jag kanske något i brunflo så jag åker med andreas in till stan på morgonen är på skolan och polare sen åker jag till brunflo efter fyra äter och tränar där. Jag sitter liskom fast i tanken på något sätt.. jag vet inte hur jag ska göra för att komma vidare därför ska jag gå dit å höra så jag kan släppa det.. Men sen äre ju det andra som ligger..
Vet inte när badet och sånt öppar i brunflo...höhö!
-------
Jaja gick iaf kvantumrundan igår me stavar och vikter runt fotlänken eller vad man ska säga och idag har jag tränat hemma me dvdn fan vilken tränings värk jag har i bena. Ska gå en sväng me andreas sen när jag kommer dit sen ska vi se en film sen äre väl bara att sova igen hehe! Det skönaste på hela dagen är ju när kvällen kommer och man tar av sig kläderna och bytt om och lägger sig breve din varma mjuka kropp.

Är så glad att jag har dig Andreas!
Puss!

Jaja nä nu ska jag vara lite med dom hära, dom sitter ju som inne i glamour Haha! eller vad det heter! =P
------
 din lilla lilla blåsande fjäder!!! Jag förstod det! Trodde du aldrig att jag skulle få reda på det eller?
siste gången du gick bakom ryggen på mig! Men då vet jag ju att jag kan lita på min kännsla...jaja skit samma!
Nu blire ett bloss!
___________________
puss pufflan *Poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0