07-11-08

hej hej freag!

Härligt me helg igen!

va ut på G3 igår rätt trevligt. Drack lagom så jag inte blev bakis idag. hehe! Vaknade som vanligt när Andreas klev ur sängen.. gav han några pussar vid dörren och sa hej då. Sen tog jag kaffe och satte mig i sängen igen..slog igång tven och kollade på the voisce. hehe! =) sen efter en stund somnade jag om. hähä! =P
----
Nä men det var faktiskt jätte trevligt att gå ut me ett gäng fina damer bara. Skönt att inte bli fööör full heller på krogen.. Jag har saknat den tiden faktiskt.. att man bara gå ut och driver runt lyssnar på go musik och se lite folk och snackar lite.

Träffade någora kända ansikten höhö! Känndes skönt oxå att vara där utan att vara sketa fuller som jag har varit förut.. Man måste ju kunna gå ut utan att vara kanon oxå. =)

Jaja nä nu har jag inte nå mer tid att skriva. pff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0