10/11/08

Hej hej måndag.
Va ett tag sen jag skrev nu.. höhö! =P

Ska väl sammanfatta helgen som varit.

Har bara tagit det lugnt i helgen. sovit jätte mycket och kollat på film. Tänkte och kände att jag verkligen behövde det. Eftersom man stressar så mycket på veckorna.. sen när jag va ut i torsdags så gjorde jag något konstigt med benet så knät hoppade.. Har haft rätt ont och känt att jag vill ut och gå men har inte blivit någon promenad fören på söndag förmiddag... 
Ville verkligen inte förvärra skiten så jag vilade upp benet oxå.
Sen har jag och Andreas fixat en byrå som mufflan hoppade in i och förstörde. haha JA just det ja! Hon va ju på sitt livs upptäckt oxå. Jag skulle hänga ut täckena på vädring så hon kutade ut. Va över till grannen och luktade och kollade lite sen kröp hon under deras staket och gick in i buskarna men sen när jag rökt klart kom hon tillbaka och jamade. Jag tog henne med mig in... Sen ville hon bara ut igen. Haha stod bara vid uteplats dörren drog tassarna där och försökte öppna och jamade.

Igår kväll mådde jag inte så bra, vet inte alls vad det blev.. Blev bara tvär dålig började svettas och mådde skit illa och trodde att jag skulle spy hela tiden.. jag orkade inte ens prata. =(
Tidigare på dagen va det fint väder så vi tänkte att vi skulle ut och gå jag och Andreas. Va in på ica en sväng köpte tidnigen sen var det skit dåligt väder ute.. Blev mulet och mörkt och det började blåsa.
Jaja vi kom ut och gick den där rundan uppe vid bondgårdarna. Där kommer jag med mina nya vita fina skor på en väg som inte ens är asfalterad.. Är man dum eller tänkte inte alls på att det är en helt vanlig grusväg där, som va jätte blöt och lerig. Som tur va så blev inte mina skor skitiga. hähä! =)

På lördagen va vi och handlade lite på coop forum. Vi skulle köpa dammsugarpåsar... stod där och velade i säkert tio minuter sen tog vi en och tror du inte på fan att det var fel ändå rå..?! Suck! Jag kände det på mig när vi stod i kassan.. Jag sa till andreas att jag blir fan lite osäker jag! Men gick vi å bytte ne då! Men det funkade som tur va! =)
Jaja den funkade iaf och man fick med ett nytt filter så det inte kommer skit in i motorn på dammsugaren. Den skulle vi haft innan eftersom vi hade för liten dammsugarpåse först så det satt jätte mycket smuler och damm på det filtret vi redan hade. Jag gjorde iaf rent det och satte det över det nya. Dom vi köpte som va fel va ju iaf bättre än dom vi hade innan. =) Va bara lite förstor men det känndes en skillnad när man dammsög iaf. Härligt annars när man här i gång dammsugaren börjar man med att nysa. hehe!
Träffade Sladden och Mirela på coop oxå, visade den där gode yogurten eller hur det stavas... Iaf visade den med smaken jordgubb lakrits och vanilj fan den är så jävla god. pröva den!! =D mums!

nu börjar det bli ljust ute iaf. och klockan är 08.00 och här sitter jag med tända ljus och mys.
Nä nu ska jag gå å göra kaffe och ringa till mimmi.

Skriver mera sen om det händer något under dagen. Puss!

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0