11-11-08

hej hej tisdag.. !

Vaknade ovanligt pigg idag.. kände stressen krypa inpå.. =(

Satt hela dagen igår å gjorde det jag är bra på att låta timmarna flyga iväg framför datan.. Jag vet inte ja!
kollade mest kläder men beställde aldrig något.. känner att det behövs mycket nytt.. både smink och kläder är så otroligt less på det jag har.. Gammalt skit!!! Antingen sitter det åt helvete eller så är det jätte använt så det är sönder eller ur tvättat... suck! Har liskom inget att hä på mig om jag ska gå på nå fest eller på krogen..

Skulle plugga engelska igår med vips så va klockan tre sen gick jag hem till maria sen va klockan åtte sen halv nio sen gick vi en sväng och när jag kom hem sa jag åh fan är klockan nio nu??!!! Andreas svarade ja det är helt sjukt.. Vi hann inte umgås så mycket vi låg i soffan i en kvart och små pratade lite sen skulle jag kolla lite och fastnade igen. Till halv ett på natten.. Sen ryckte jag upp mig å sa nä nu får de fan va nog! Gick å la mig efter att jag vandrat runt här ett tag.. och kunde inte slappna av riktigt när jag väl låg i sängen.. Jag vet inte varför?! ÄRe för att jag gruvar mig? Äre för att jag känner stress? Äre för att jag känner att jag vill så mycket men skiter i hälften..? Äre för att jag känner mig missnöjd..?


Idag började det lika.. kollade lite kläder på nån sida sen hade jag ju the voice på som vanligt.

Nä imorgon ska jag fan köa för att klippa mig!! Dom har jubeleum så allt kostar 70 kr då ska jag fan färga utväxten och klippa mig.. vill ju pröva att permanenta mig men ringde och råd frågade morsan.. hon sa antingen färgar du eller så permarnentar du.. Sen sa hon att jag har ju väldigt mycket hår för att permanenta så det kanske inte blir så bra.. jag sa ja men jag vill ju inte ha så mycket heller, jag vill ju inte se ut som en pudel vill bara ha lite lockigt.. sånt som man typ gör me locktång.. vet kanske det inte går men de hade varit kul å om det hade blivit som jag velat hade jag blivit jätte jätte glad för jag har alltid velat haft det och jag har altid funderat på permanent.. men som sagt inte som en pudel..

Lollo hade tydligen gjort det och det blev snyggt sa mimmi. Frågade om mimmi skulle med för att göra något me håret när det ändå var billigt.. Ja sa hon.. Frågade maria oxå men det får bli i ,morgon så ska jag fundera lite till va jag vill göra me håret.

Man kanske ska göra nå helt nytt.. ja! Nå helt radikalt kanske?!

Nä nu ska jag gå på toa å ta min promenad så jag iaf blir nöjd för det. Det har blivit som ett måste fan! Och jag vet att jag måste mer för att komma dit jag vill.. Men jag tänker mycket på det läkaren sa att om jag vill operera brösten äre lika bra att få barn först och göra det sen.. och sen vet jag ju att det fattas pengar hur mycket jag än vill göra operationen så måste jag först fixa mina betyg sen vidare läsa till något söka jobb spara snåla och sen kanke om fem tio år.. jag vill ju nu! Helvete det är nu man är ung och sitter här me kärring pattar som om man redan fått tre barn!! Jag mår skit av det här!! DEt går inte att beskriva känslan jag har heller..

Dom flesta säger att jag gjort det så bra för att jag har kämpat mig igenom övervikten.. Men det jag ser, ser inte du tyvärr..
Jag har fett kvar och valkar och sånt skit bara det att ajg döljer väl skiten för att jag mår dåligt.. Och visst är jag nöjd för det jag gjort det är inte det.. Det är bara det att det är en bit kvar men då säger folk att jag börjar bli för mycket..?! Att jag är sjuk eller besatt.. JAg vill ju träna för att jag mår bra av det! Jag saknar det så otroligt mycket har inte tränat på gym nu på flera månader säkert.. Grejen är den att jag blir lite besatt.. som i en liten bubbla för att om jag lägger ner min tid på träningen skolan så kommer både andreas och mina vänner i kläm.. eller tränar jag me andreas så kommer ju inte han i kläm men ändå.

Jaja nä nu har jag ingen mer tid.. *poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0