12/11/08

hej hej onsdag!

jag är nöjd för idag! =)

Dagen har gått skit fort! Jag var väldigt trött i morse.. jag va trött på engelskan.. höll på att somna.. men den fick jag lite kaffe då blev det bättre. hehe! Stressat som en idiot idag så jag ska duscha av mig nu sen ska jag lägga mig.

Mamma och sussie kom ju idag. Fan vad god mat vi åt! Tack så jätte jätte mycket! =)

Har tven på i bakrunden och fy fan vad hemskt det låter! Fan vad sjuka människor det finns nu förtiden!!
Sexutnyttja hästar eller djur överhuvudtaget...förjävligt!! Tänk själv att få en spetsig jävla påle i röven och sen måste man avlivas för att skadorna är så grova...?!

oj oj!

Nä orkar inte skriva något mera. kommer väl mera i morgon.

Jag <3 du och det vet du!
*Poff!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0