15/11/08

Hej hej lördag kväll.

swich så var denna dagen borta.. den har gått otroligt fort må jag säga. ;)

Va som sagt hundvakt me mimmi igår och gick ju in i en ganska så härlig helg dvala.. hehe!

När jag vaknade på morgonen låg jag och funderade lite sen kollade jag på klockan.. sen vaknade mimmi till liv och till slut Lollo =)
När vi sen satt och åt frulle så frågade jag Lollo om jag skulle dra fram dammsugaren.. hon sa något till mimmi om frukost på sängen och städning.. fast städningen nämnde hon kvällen innan att -"Ja men va bra då äre städat å fint när jag kommer hem då..?" Nja sa både hon och jag. Så jag tänkte ja ska jag dra fram dammsugaren..? Sen gjorde jag det och vattnade blommorna. Det känndes skönt efter att jag gjort det må jag säga. Hon blev ju glad. Jag plockade lite medans hon läste högt ur boken ¤ÄNTLIGEN icke rökare fy fan alltså den boken ska man verkligen läsa om man vill sluta röka. Alltså har viljan. Och om man är berädd på att sluta. Jag sa att jag skulle låna den boken sen efter att hon läst klart den. =) Skönt skönt!
Känner ju att det inte är gott längre och nästan inte välbehövligt sen känner jag att jag inte riktigt mår bra av det heller.. Längtar därför mycket att börja träna för när jag har tränat är jag inte röksugen..röker mycket mindre då. hehe!

Ja sen efter att jag dammsugat ringde andreas och frågade om han skulle hämta mig ja sa jag men jag måste på apoteket oxå. Okej men då måste du duscha nu för annars hinner det stänga sa han.. Mimmi och Lollo skulle till farmor och äta, hade oxå lust att följa me dit men jag hade ju sagt att vi skulle tvätta och sånt.

Älsklingen gjorde hur got mat som hellst här i brunflo sen eftert att vi kommit hem. Fan vad det doftade ljuvligt =P hehe!
Det blev marinerad fläsk filé sallad och striller. FAn vad gott det var! =) Nu väntar han bara på att jag ska skriva klart och sen äre film vindruvor och julmust som gäller. Fan vad jag är glad som har dig Andreas! Du är min guldklimp du! Det är så skönt att du förstår mig och verkligen angagerar dig i mig och får mig att förstå. Skönt att du uppmuntrar mig när jag är less och det är skönt att du peppar mig till sånt jag vill göra. =)

Jaja filmen och älsklingen väntar!

Imorgon tänkte jag skriva ner lite vad jag önskar mig tills jag fyller år. hihi!

Emmapemma darling kom hit jag saknar ju dig! <3 Jag är glad för att jag har dig oxå, för du är dig själv me mig och du förstår mig, jag förstår dig. <3

Puff å hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Emma

Naw vad du är söt gumman :D jag kommer imorn eller på tisdag och då ska vi ses :D sakanr dig hur mycket som helst, känns som de var länge sne nu vi sågs. Puss puss gumman, jag älskar dig! <3

2008-11-16 @ 21:15:06
URL: http://digilo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0