15/11/08

Hej hej fredag natt och början på lördag!

Gud vad det hänt mycket denna vecka...

Somnade som en klubbad säl i soffan här hos Lollo efter att vi kommit hem från G3.. Hon skulle jobba där ikväll så vi tog med hunden och gick med henne ner dit, sa hej då och gick en sväng sen gick vi ju hit igen o jag la mig i en go grop med en go filt tänkte på andreas skickade ett sms sen somnade jag när mimmi satt här vid datan...

Sen fick hon nå ryck vet inte vad det blev men nå radikalt blev det ju iaf hähä! Hon lyckades tillslut få liv i mig å efter en stund gick jag upp. Sov ju en timme före maten oxå och va ute å gick me Ronne idag när det va snöblandat regn men det var skit skönt iaf att få prata lite och bara gå gå och gå... Jag tycker ronnie gör det bra som ska dela ut reklam i morgon, kommer inte ihåg vad han sa hur mycket det var om det var över hundra kg eller tusen kg reklam han skulle dela ut.. Fy fan vad slitsamt med det är ju lite cigg pengar iaf eller till nån räkning som ligger obetalt i brist på pengar.. =)
 
Så äre har sovit lite denna vecka oxå och stressat alldeles för mycket.. så jag behöver väl sova. haha!
det har ju som sagt varit fullmåne och då sover man inte så bra.. fast denna gång har jag inte legat vaken eller vaknat flera gånger på en natt men däremot har jag sovit på spänn och jag vet inte om det är fullmånen eller om det är för att jag känner mig otillrcklig eller för att jag vill a mina betg klar och lite smått och gått... jaja den inre stressen och pressen går mig på nerverna och jag får nån slags panik över det hela snart!!

Jag blir så brydd jag öj öj!!

"Att älska och att vara beroende är två helt olika saker. Man Vill bli älskad, inte bara behövd!!"

det var väl allt jag hade. nu ska jag ta en prat stund med frugan. höhö. Fan vad nöjd jag är över boken jag köpte fy fan vad den är bra och vad den har hjälpt och jag hoppas den hjälper dig oxå frugan! Puss!




poff the puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0