17/11/08


Hej hej måndag!

jag får börja med att sammanfatta går dagen hehe!
Ja igår hände det iof inte så mycket.. Jag och andreas va mest hemma och tog det lugnt och gjorde vanliga sysslor..
Tog hand om tvätten som vi tvättade i lördags kväll.. Allt hann inte torka innan dom stängde av strömmen. Så vi fick ta upp allt i lägenheten men allt fick heller inte plats där så det var bara att hänga upp det som va blött och sen ta ner det på söndagen och hänga upp det som inte fick plats. Sen vare bara att fixa undan det som va tort.

Sen va vi ute och gick och när vi kom hem busade vi.. fan vad panik jag fick där ett tag, men fan vad jag skrattade gött ocå. Råkade slå till andreas lite för att han kittlade mig och höll fast mig sammtidigt oxå.. vet itne riktigt hur jag ska säga det på ett annat sätt. Men det va rätt kul ändå. =) Sen efter vi gjort det skulle vi se en fil men det blev inte så.. jag ville se något som gick på tv.

Hehe blev skit trött så vi la oss i sången och kollade på sanningens ögonblick, haha! Sen somnade vi både två. Som tur va hade vi ju ställt timer på tven så man inte vaknat mitt i natten av att den är på. =P

Vaknade fem minuter innan väckar klockan ringde i morse mufflan hoppade upp i sängen och la sig på min höft. Skönt å mysa lite innan man ska kliva upp.
Sen vare ju som vanligt kaffe lite yoghurt och macka medecin och lite mjölk..
Blev avsläppt i torvalla centrum gick hem tände nå ljus öch satte på the voice. gick runt och funderade lite hur det ska bli i jul och nyår-- hur edet ska bli när jag fyller år och hur det kommer att bli när mimmi och carina fyller år.
Emma gumman fyller år oxå.

Sen ringer maria.. what?! :-0 ganska förvånad jag blev men då hade hon varit vaken sen fem.. öj öj!
Efter att tag kom vi fram till det att hon skulle komma förbi på en kaffe och hunden fick vatten sen gick vi våran runda och pratade lite.. vi ses ju inte så ofta nu och pratar nästan aldrig i telefonen nu förtiden hähä!
 vi gick mest igenom det senaste som hänt men det är ju sånt man må göra oxå

Sen gick vi hit till tony och maria och drack lite mer kaffe sen kollade vi på nån filmkanal där det var Forest Gump eller vad den hette.. var länge sen jag såg den och har tänkt på den filmen nåra gånger nu och kännt att jag velat se den igen.

Ja just det ja! Kom på att där på morgonen bestämde jag och godingen att han skulle hämta mig efter att han slutat från jobbet sen åker vi till brunflo han gör mat och jag packar ihop katten och hennes saker och lite kläder.. vi tog ju med min tvätt och tvättade det där eftersom Andreas ädnå hade tid. höhö! =)

känner att jag måste sova hemma ett tag nu.. eller ja emma kommer ju i morgon så om jag sover hos andreas och hon me katten i torvalla och att jag sen kommer på morgonen går ju oxå fin fint.

Ja det va väl allt. haha! =P

*poff å hej levepastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0