18/11/08

Hej hej Tisdag!

Skulle varit på skolan nu egentligen.. Men som sagt så vet jag inte riktigt vad det är med mig..
Igår somnade jag efter att jag och andreas hade ätit middag.. gick upp vid tio och borstade tänderna och gick och la mig igen.. I morse märkte jag inte ens att andreas hade klivit upp förren han sa att jag måste komma nu för att annars blir kaffet kallt.

När vi åkte till stan vare snöstorm.. oj oj viljet oväder det var!
När jag kom hem kollade jag på tv och gick runt och plockade lite.. Sen blev jag trött och sov nån timme igen.. Tror jag behövde det..?!

SOm sagt, man spänner sig som fan för att inte komma försent eller att försova sig, man spänner sig för att allt ska gå som man vill men nu har det inte gjort det.. Man spänner sig som fan för att man ska vara så långt ifrån fel som möjligt...

Jag kan ha fel det är ju inte det, det handlar om...! Men jag vill vara så mycket rätt som möjlgt...

Jag känner mig så fruktansvärt stressad bara.. Jag vet att ni tror på mig och det känns som om jag inte vill svika er men det känns sammtidigt som om det är för mycket.. Jag kanske inte var redo riktigt ännu..?

Jag känner mig så fruktansvärt äcklad! Jag menar va faan! Varför är jag där igen?! Typ på ruta ett igen.. Även om jag gjort många, många framsteg så vet jag inte varför jag sitter fast nu, IGEN..
JAg antar att min svenska lärare kommer att ringa mig i kväll.. Jag kommer säga precis som det är att jag jobbar hemma nu, har inte råd med bussen och sen vill jag verkligen komma till mitt mål när det gäller vikten.  och rökningen.. Med tanke på att jag va så nära.

Jag va så in i helvete nära sen bara gav jag upp...?! MEn har jag gett upp om jag vill fortsätta?
Åhh jag va så jälva nära bara och det stör mig att jag aldrig kom fram. Vad äre som hindrar mig egentligen?
Äre det att jag måste var ifred igen, för att bara lägga tiden och energin på det jag vill och mår bra av så jag känner att jag kommer närmare igen? Okej jag är nöjd för att jag gått ner från 108 till 75 det är ändå 33 kg.. men jag är fortfarande ganska stor.. Jag är liksom halv färdig.. Jag va så nära och hade jag inte slutat kanske jag hade varit klar nu eller ännu närmare.. Jag är liskom inte fast. Det mesta dallrar på mig och det har det väl gjort sen i mitten eller slutet av sommaren..
Jag vet vad jag måste göra.. jag kommer att göra det oxå bara det att det är drygt att behöva vänta tills efter jul och nyår.. Men jag ska ändå höra med dom på gymmer om det är bortkastat eller om det är bättre att vänta. Jag har ju liskom fortfarande fett kvar på låren röven armarna och magen som "dallrar" det är det jag vill ha bort och självklart att bli fast som jag sa tidigare.

Det bara snurrar i huvudet.. Jag kommer fan inte fram till något.. Jag vet fan inte hur jag gjorde sist när jag bar gjorde det... jag bara släppte allt och alla och tog hand om mig själv.. Hur fan gjorde jag.. vare det att jag slutade bry mig..? Njae jag slutar aldrig att bry mig men vare så att jag bara hade bestämt mig? Vare det att jag va själv mesta delen av tiden?

Tidspress finns det något mera som stressar...?! Stressar man så blir man röksugen.. Ska man sluta röka stoppar man något i munnen för att slippa suget?!

  -A, det var nog bara det att jag var så himla bestämd och ville verkligen.. Jag vill nu oxå men jag vet inte längre...

Sen en annan sak som stressar mig är att jag inte vet vad jag ska läsa till sen efter att jag läst upp mina betyg..det är stressande som fan!
Jaja nä nu har jag inte mera tid att skriva hära.. har ju skrivit väldigt mycket ändå! Haha!

"Hinder är alla de hemska saker man ser när man tappar målet ur sikte"
*poff ¨¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0