20/11/08

Hej hej onsdag!

JA vad ska man säga..?

Jag tycker det är sååå konstigt bara!! Nä fy fan!! Jag kommer nog stänga av mobilen nu ett tag bara för att vara i fred orkar inte höra den längre blir så stressad..! Tänkte att jag skulle ringa upp tanta lura men det blev aldrig så.. Skulle diska sen vare bara att hoppa i säng.. Hade lite kul med Andreas igår å fan vad skönt det var!

Jag vet inte alls jag! har inte rökt sen maria och erika va förbi här.. kommer väl in i någon slags depression...

Önskar mig ett solarie kort så jag kan ge mig själv lite ljus terapi. =) hehe!
 Men annars äre väl pressent kort som gäller.. finns ju några butiker.. guldfynd åhlens hm khapphal... Eller så önskar jag mig lakan påslakan doft ljus och gardiner..  Det var väl allt.. Eller ja lite sponstring till ett gym kort. =) Innan jag blir knäpp. Haha!

DEt va väl allt från mig just nu.. kommer väl mera sen.. ¤poff 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0