25/11/08

Hej hej tisdag!

JA heej på dig som läser min blogg..
Ska dra en sammanfattnig av några dagar här då! =P

Var ju några dagar sedan jag skrev nu..
VA ju som sagt ut på G3 på torsdagen.. Sen va jag emma andreas och maria ut igen på fredag och sen på lördag så åkte jag emma och andreas till anna och fredrik på lördagen för att fira att fredrik fyllt år.
Så helgen har gått jäkligt fort må jag säga!!
Drack mig inte stup full och det va ju skönt att man bara va lite salongs =P

Haha!! Det va ju bara maria som drunkna i ölen och blev as kalas haha! Tur du inte hamnade i fylle cellen haha polisen som stannade och fråga hur det gick haha! =P

På söndagen fyllde emma och sara år. Andreas chockade både mig och emma med en jätte jätte god middag med god sallad fläskfilé och potatisgratäng mummms vad göttigattans det var.
MEn jag mitt smart ass tog medecinen som jag inte tagit sen i onsdags... innan vi åkte till brunflo så jag mådde skit illa och va tvungen att lägga mig en liten stund för att det kändes som om jag skulle spy när jag va uppe och gick. Men som tur var gick det ju över! =)

Ja på måndagen bjöd anna emma på kina mat så jag tänkte att jag och andreas kunde väl hänga på då, så vi gjorde det och hellllvete vad jag åt.. Fast det va ju mest grönsaker bambuskott och brockoli och räker och nån lillen vårrulle haha får ju inte glömma vattenkastanjerna men gött var det iaf. Blev ju som frestad när jag pratade med maria och hon betättade hur hon och viktoria brukade gå därifrån när dom ätit där.. haha sen sa hon ju hur gått det va.
Emma var inte så jätte nöjd på den maten hon fick så jag öste på lite extra och gav till henne. hehe! Lite små busigt!

Nu har jag lite väl mycket ångest för att jag gjort helt fel val med mina pengar eftersom jag inte har något kvar nu..
Jag måste ju kunna unna mig oxå men jag har ju näst intill slösat som fan! =) det är ju inge bra! Men nu äre ju gjort vissa saker är jag skiiit nöjd med som korsetten jag köpte fan vad snygg den va och skön, och den andra var oxå bra. tur man hade den på sig igår när man vräkte i sig mat. hahahah!

Pratade med min svenska lärare igår.. hade så in i helvete svårt att somna igår.. somnade halv fyra för att jag låg å funderade på hur jag skulle göra.. JAg vet ju fortfarande inte vad det är med mig eftersom jag inte har nåon större lust till att göra något alls nu för tiden.. förutom att mysa. =P MEn det går ju inte att hålla på så heller.
Som sagt sa läraren att jag skulle bestämma mig till i morgon. Alltså det är ju det jag vill verkligen ha betyg men jag är så trött nu när det är så mörkt och jag vet att det inte bara är jag som är det men det är svårt att förklara iaf!

Imorse va det ju meningen att jag skulle kliva upp och lite sånt.. men andreas fick inget liv i mig.. han ringde till mig vid halv nio och sa att han försökt att prata med mig men fick inge kontakt.. och sen va jag alldeles blöt i svett.. det var ungefärsom om jag hade varit ute och sprungit sa han. Fan vad äckligt! jag märkte när han lyfte täcket och mitt nattlinne och plåste på mig men jag somnade snabbt om. skönt att få hela sängen haha!
Sen vaknade jag med ett ryg och fick världens panik över ett papper som jag inte visste vart det va.. Så jag började leta överallt där jag trodde jag hade det.. Tillslut hittade jag ju det men fan det var på siste stället jag tittade på oxå.
så kan det gå!

hittade andra viktiga saker som jag letat i en längre tid så det va ju skönt må jag säga.
Förut när jag inte åt medecinen var det som om jag va senil som en gamling förla saker kom inte ihåg vart något va och gick alltid och letade saker som jag visste jag lagt där men dom inte låg där längre för att jag gått å plockat och lagt det nån anna stans.. känns skönt att veta och komma ihåg saker bättre nu. Även om jag haft saker på sin plats å har jag letat och letat och jag hatar det verkligen för det kan jag göra i flera timmar utan att lägga märke till hur långt tid det tar eller har gått..


Jaja nä nu skiter jag i det här. ska ta mig ett bloss nu me emmapemma gumman. Känns som om hon behöver prata lite. Hon sa tt hon ville att jag skulle hjälpa henne så jag ska försöka så gott jag kan då. =) Puss!
*pusspoffhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0