Snart ut!

Hej igen!

Ja då va man finklädd och färdig sminkad och bara lullar runt! Haha!

Nu är G3 som gäller
Jag känner mig skiiiit fin och nöjd iaf. =) Mina hönor är ju oxå så fina så!

MEn hunden maria har sket världens blaffa och fan vad förbannad jag blev för det stank fan satan själv!

JAja nä nu ska jag ta mig en go öl. Fick iaf byta skorna så jag har dom utan att få skavsår nu! Hehe! Skönt som fan.
klänningen jag köpte idag satt som fan fint och skönt och allt är som fan perfekt. Förutom den jävla snöstormen som är utenför dörren.. men de ski jeg i.

götti götta med öl Skriver väl mera sen om det finns något att till lägga..

Andreas min darling! Jag älskar dig! <3 synd du inte ser mig nu då hade det hänt något i brallan. haha! =P

Puss å *poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0