04/10-08

hej hej!

vilket väder det är ute idag.. bara massa regna å skit.

Vad håller du på med älskling, jag får ju inte tag i dig...

jag har äntligen fått sova ut, mer än vanligt.
vaknade med världens huvudvärk men va upp å tog kaffe å en macka. Andreas hade redan varit upp å fikat han men tänkte att jag skulle få sova.
Snäll av han =)

sen va jag iaf ut å tog ett bloss och kände att jag lätt kunde sova några timmar till... va ju ändå bara skit väder ute så.

Sen gick vi och myste igen hade lite kul skrattade å skämta.

Sen trodde jag att jag skulle dö för att det gjorde så ont i huvudet. Sa att jag vill vila lite och sov en halv timme timme till.
Sen har det inte hänt så mycket mera, maria ringde å fråga om jag skulle komma förbi å kolla på film ja eftersom det va så dåligt väder och Andreas skulle på affären för att köpa mat så tänkte jag att de vore ju fint. Sa att jag såg en skit bra film igår kväll och att jag skulle ta med mig den men glömde totalt bort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0