22-10-08

hej hej onsdag!

Vaknade i morse och va rätt seg.. Men ändå på rätt bra humör. =)

Igår efter middag medans Andreas gjorde mat la jag mig i soffan me missen  för en vilo paus...det skulle jag inte ha gjort!
Inte för att jag sov djupt eller länge men jag va pigg när jag skulle lägga mig för natten. Haha!
satt uppe och kollade på Thila sen när det va slut skulle jag ha gått å lagt mig men jag va ju så pigg så jag satt kvar i soffan och somnade där efter ett tag, när det blev reklam i filmen..

Jag försökte göra engelska läxan efter att jag fått i mig lite kaffe.. Efter att Andreas ärit klart Det gick ju bra..ett tag!
Blev less och orkade inte göra klart allt. Nu äre en till tjej som börjat på engelskan så jag ska väl gå dit för att jag är klar här nu. Men jag har ingen lust!!! suck det måste bli ett bloss först kan jag ju löva!

Har inte ätit sen kvart i sju så det kurrar gött i kistan nu kan jag säga..
Mamma och pappa är i stan idag oxå, mamma ska operera den andra handleden. Hon var rett nervös när jag pratade med henne.. hoppas det har gått bra iaf! Hoppas oxå att jag hinner träffa dom en sväng innan dom åker tillbaka till Sveget igen.

Jaja nä ett bloss vare ju och en chake jävel.. pallar fan inte att vara här nå mer nu!
Jag blir jämt så jävla kall när jag är här. frysen ända in i benmärgen. Sen har jag inga kaffe pengar heller till kaffe automaten jävla skit! jag hade ju blivit lite varmare om jag fått i mig lite kaffe. haha! jaja nä nu drar jag"poff"

kommer väl mera sen om det händer något mera hähä! brukar ju oftast säga att jag ska skriva igen men det blir inte så.. Ibland tänker jag till och med vad jag ska skriva och kommer på nå jäkla fyndigt men det blir aldrig av.. men idag ska jag försöka komma med ett till inlägg. höhö!

nä "Poff"
puss the puff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0