24/10/08

hej hej fredag!!

Kan inte du bar sluta tjata??!

jag har liksom planer och det mesta under kontroll!

Varför tror du jag sitter och läser en bok om beteende terapi.. spelar inge roll om det är till förhållande till mat eller rökning eller alkohol så ska det fan bli bättre!!!

Jag försöker lägga så¨mycket tid som möjligt på att få betyg och fixa det här med att komma i tid till skolan nu.. emellan där petar jag in mina morogon promenader, vänner och pojkvän + djur.

Sen vill jag oxå göra sånt som jag vet får mig att må bra, naturligtvis. =) dvs ta mina promenader själv eller med sällskap spelar ju ingen roll så lä'nge jag får gå min runda.

Sen vill jag ha min egna lilla tid för att sminka mig och göra mig fin...

Igår när jag kom hem va jag helt jälva slut gjorde middag till andreas. sen gick vi  och myste där somnade jag å sov tills han kom och frågade mig om jag skulle se Thila..kl tio.. mm sa jag gick upp la mig i soffan kollade på det och gick sen och la mig i sängen igen och sov tills andreas sa att han skulle åka till jobbet.. jag frågade han om han ville jag skulle gå upp och ge han en puss och säga hej då vid dörren.. det gjorde jag. Sen la jag mig och kollade på the voice på kanal fem.

Sen har jag bara suttit och läst den där boken idag. Har rätt mycket jag måste plugga in på lovet.. kul eller så inte!
men jag känner att jag måste göra det för att jag börjar redan halka efter.. det tar iaf mycket energi av mig.


jaja nu har jag inte tid att skriva mera. Måste dra in i duschen och sminka mig nu innan andreas kommer sen vet jag inte hur det blir om vi ska äta middag här eller hos han.. sen kl sex börjar bion vi ska på. MEn vi må vara där en halvtimma innan för att vi förbokat biljetter. Roligt att sladden ska haka på! =)

Jaa nä puss hej skirver mer sen om filmen va bra eller dålig. Puss *the puff*

Kommentarer
Postat av: linnsey

Vad kikade ni på för film då?

2008-10-24 @ 21:55:04
URL: http://linnsey.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0