25/10/08


Hej hej lördag!

Oj oj vad denna dag har gått fort må jag säga.

Andreas telefon ringde klockan sju i morse och det visade sig att det var Lukas Andreas jobbarkkompis yngsta son. haha! Blev ju bara liiiite less med tanke på att jag inte kunde somna om så jag hädde på teven och kollade på svamp bob fyrkant..haha ihopp om att jag skulle somna om... fanns ju inget bättre var ju bara sån där reklam från tv shop..höhö =P

Sen efter att jag kollat ett tag somnade jag om! vaknade sen och kom på att fan jag ska ju vara hund vakt idag. gick upp bäddade sängen klädde på mig och började diska sen ringde Clar på dörren! =)

Så det jag har gjort idag är att jag fixat och donat här hemma varit ute och gått för ovanlighetens skull =P och lekt med vovvarna.
DAgen har gått jävligt fort må jag säga!
När Claras mamma kom och hämtade dom små liven busade jag och Andreas.. jag skrattade gött tårarna och sminket bara rann.. Sen blev vi lite seriösa och började prata lite. =) Kom väl inte till pungt denna gång heller men det är ju kul att vi har lite planer. Vi vet ju inte än heller sen ska man väl kanske inte förhasta sig. höhö!

ja nu sitter jag här och skriver för andra gången.. Blev ju precis klar med de andra inlägget som blev mycket längre men sidan gällde inte när jag sen skulle spara och publicera. Fy fan vad jag hatar sånt här.. Urs! Hade bara fyra eller fem cigg så det är det jag har rökt idag. Bra gjort elle! =) Blev bara liiite sugen att ta en jävel nu när det andra inlägget försvann...

VA ju meningen att jag och Andreas skulle till stan ikväll för att hälsa på han som är pappa till Lucas, Niklas heter han.
Men dom hade varit i sundsvall så dom hörde av sig och sa att det skulle bli senare innan dom kom hem.. Vi hade precis klivit ut ur duschen.. Men det gjorde inte mig något! Jag kände det på mig på nåogt sätt.. För klockan va ju ändå nio..och dom har två barn. Så nu har vi bara tagit det lugnt. Jag har strosat runt i morgonrock och tänt ljus överallt. hehe!
sen har vi tänt dom där grejerna man här doft olja i så nu luktar det götti göttans i både sovrummet och här i tvrummet. =)
Sen har jag diskat igen.
Ja just det ja! Måste bara berätta att jag har ju letat kattfan oxå! Trodde seriöst hon hade stuckit.. för ibland kan andreas lämna dörren öppen medans han går in och hämtar något han glömt.. Snacka om att jag blev nervös?! Jajjamän det blev jag men vi hittade henne efter en stund i garderoben där jag hade tittat två gånger men de va ju så trångt där så inte trodde jag att hon låg där elle! öj öj! och inte såg jag henni.

Igår va ju jag Andreas och Sladden på bio vi såg Låt den rätta komma in. Fan vad seg den va..men rätt okej.

Imorgon åker vi in till stan för att fixa lite affärer. Sen får vi väl se hur det blir.. Imorgon äre ju redan söndag igen. =(
Helgerna går så otroligt fort. Jaja nä nu orkar jag inte sitt här nå längre. Ska väl svara på Emmas sms som det var två timmar sen hon skrev eller ngåot.. sen ska jag väl höra om mimmi är vaken såg att hon ringt mig. haha bara liiite sent efter. haha!
¤varje gång jag går in känns det¤

Jaja *poff swich* Gone!
Puss pufflan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0