27/10/08

Yes hej hej måndag!
Vaknade tio över sex när andreas pussade mig på kinden..sen frågade han om jag skulle ha kaffe nu eller om jag skulle vänta och ta det sen. Jag sa att jag skulle ha. Sen frågade han mig vad jag skulle göra idag.. jag svarar helt yrvaket.. humm kommer fan inte ihåg vad jag sa. Sen låg jag å missen och myste sen klev jag upp och kollade på vakna med the voice på femman. haha!

Ja då har denna dag oxå flygit iväg. =P
Emma och Anna kom förbi en snabbis och sa hej iaf de va kul.
Sen har jag inte gjort så mycket mera mest suttit här vid datan och kollat bloggar och kläder. Sen har jag mest stört mig på grannarna över här som sprungit runt som några andra damp elefanter! trodde ett tag att dom skulle komma genom taket!
Nu håller jag på å skriva blogg själv och kollar upp recept.

Sen har jag bara gått runt här letat katten två gånger, diskat undan sen söndagen.
Tänkte ju baka men nästan allt fattas..
det enda som finns är lite kakao tre ägg och ett halft paket mjöl. ¤humfh suck!¤

Tänkte jag skulle dammsuga här och torka golven..har inte blivit gjort än haha! HAr ju iaf sprungit runt me torrmoppen hähä.
Men det kommer bli gjort idag lovar jag. =) SÅ är det bara! Det har jag bestämt mig för..!

Imorgon åker jag nog in till stan med andreas. måste fixa mina glasögon. Äh jag vet inte förresten, det kan ju vänta oxå det är inte panik viktigt.. Sen vid fem tror jag det var ska jag tvätta. Andreas tvättade sist så det ä'r väl bara att göra det då. Tänkte kanske höra me sladden om hon vill hitta på något imorgon om det blir så att jag åker in till stan.

Nä nu ska jag ringa till älsklingen och höra om han är på väg och om han fixade dom saker jag frågade om han kunde göra. hehe!
Puss *the puff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0