29/10/08

hej hej tisdag!

Va seg och somnade om säkert fem gånger fast andreas sa åt mig att jag skulle kliva upp...
haha va så jävla trött.. jag sa ju att jag skulle sova som en stock för att det hade släppt lite. hehe

sen åkte jag till stan väntade på att mimmi ronnie och farmor skulle komma.. sen fick jag sms att jag skulle sätta på kaffe för att dom va på väg. grett! =) Dom kom pracis när jag va färdig sminkad. hehe! Vi tog ett bloss pratade lite och jag visade mimmi böckerna som jag hade berättat för henne. Sen kom Emma och vi for på affären för att vaxla engar till farmot och för att emma skulle göra något att äta.. äh tänkte jag och köpte mig oxå en bagett med sagen i, hehe!
Gick till kassan för att betala mitt och växlade sedan engarna till farmor. Sen gick jag bara iväg med pengarna i handen och glömde det jag hade köpt hon i kassan ropar hallå?! jag vänder mig om och kommer på ja just ja fan! min macka å smoothie! öj öj vad pinsamt men det va väl för att jag va stressad.


Resan till sveg gick jätte bra. Sen när vi kom hit var Gunn å Stig här, dom hade kommit med bullar till Mamma hehe eftersom hon har opirerat handleden. Dom va as goda jag fattar inte hur hon får dom så god och så fina..?! Mamma sa ju att hon va tvungen att gå på kondiset eller till konsum för att köpa nå fika bröd men så kom dom med en kasse bullar. hehe! Så jävla klockrent! =) Och jag hade det mamma sagt i bakhuvudet så jag trode det var köpta tills dom sa att det var Gunn som bakat dom. Götti göttans!

-----
Va meningen att jag skulle plugga och vara me sladden nu på lovet men mamma ringde i förrgår och frågade om jag skulle med till Göteborg. Sen vare så klockrent att emma skulle hem till sveg så jag och farmot åkte med henne. Det va väldigt snällt av dig gumman att vi fick åka. Sen vare snällt av dig ronnie och mimmi att skjutsa farmot hem till mig. =)

jaja nä nu ska jag gå till dollar och ringa video samtal till älsklingen så han får se hur mycket snö det har kommit på nån timma. =) hihi fan vad jag kommer sakna mufflan och dig min skatt! PussPuss ¤va snäll mot katten nu¤ och akta så du inte trampar på henni
=P

Nä nu sitter jag å söv.. pappa väckte mig nyss i soffan. Urs ska sova i kllaren själv undrar hur det kommer gå då.. haha!

A denna dag har iaf gått så jälva fort må jag säga. öj öj! Jaja nä nu ska ma gå å bädde
I morgon drar ma till gbg ju, ska bli skönt att komma bort må jag säga. Nä tack och god natt! Puss pufflan

Kommentarer
Postat av: Emma

klart ni fick åka med :) hoppas du har det bra i göteborg :) Puss gumman

2008-10-30 @ 11:49:23
URL: http://digilo.bloggagratis.se
Postat av: Fläskfillen

Hej snygging ,vilken saknad jag har av dig...fast snart får vi ses ) riktigt skoj de...hoppas du har de bra där nere..men ta inte med någon göteborgs dialekt hem haha puss o smek

2008-10-31 @ 21:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0