Ge och ta!

Hej hej gott folk. =)
Ja idag äre jätte härligt höst väder ute må jag säga! Gött gött!

Vaknade rätt tidigt idag å var ovanligt pigg måste jag säga.. 05.20.. Det va så Andreas höjde på ögonbrynet å frågade om det var något som hänt. haha! Men nej då det äre ju inte. Hade somnat med hall lampan på och ett tuggummi käften, det störde mig bara så jag va ju tvungen att gå upp för att spotta ut det. haha! =P

Hra nyss varit ute å gått och det va jätte härligt. hihi! Va på skit humör innan jag gick men när jag väl kom ut så vare som bortblåst.
Jag vet inte men jag tycker ju att det känns lite fel att jag hela tiden ska "krypa" för dig å hela tiden göra som du säger å när jag sen föreslår något så du behöver göra något... så blire inte så!! Jag är trött på den skiten och det var det som gjorde mig på så dåligt humör!!! Varför ska jag hela tiden offra mig när du aldrig kan... Det är ju lika med en annan polare till dig... Och hon gör lika dant mot dig.. Varför inte ge och ta??!

Tycker det är fel behandling.

Jag tänker inte krusa nå mer nu! Nu äre sluuuut på det!!
Så många gånger som jag frågat och så många gånger som jag typ "smörat" å fjäskat... Duger det inte och duger inte min partner som får mig att må bra drar jag mig nog ifrån dig... Jag orkar inte höra massa negativt och försöka vara positiv till ingen jävla nytta, jag orkar inte peppa på när inte det heller är till nån jävla nytta!
Har du gett upp totalt själv så kan jag tyvärr inte!
Och ingen annan heller spelar ingen roll vem det är så går det inte så länge du har gett upp men att leva och stå ut med ditt egne liv!

Antingen försöker man lösa det så det blir bättre eller så gör man inget å låter det bara växa.

Tycker iaf UPM skulle hjälpa dig som det har hjälpt mig. Och hjälper en annan kompis till mig.

Jaja jag har iaf bestämt mig för att det inte blir nå mera fjäskande å frågande från min sida... vill ni något får ni komma till mig för nu är och har jag slut på förslag och ju mera jag frågar och det aldrig passar eller duger desto mera börjar jag fundera, vad äre för fel på mig? eller på vad jag gör? eller var äre för fel på min partner då??!!

Fcik iaf utrycka mig hur jag kände nu när maria å tony skaffat hund och det var skönt att ha det sagt.
Hon förstod mig bra och jag uttryckte mig så gott jag kunde för att hon skulle förstå. Skönt att det inte blev någon missuppfattning. hehe!
=)

mufflan min lilla skatt, du är värdefull för mig!

Andreas mitt egna lilla lycko piller! Kyss å puss på hela dig! <3
Pice out! Pufflan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0