sorry

..att jag inte skrivit på några dagar..

Har varit lite att stå i.
Har träffat mamma å hennes vennina Sussie. Jag har varit till framor och så har jag varit med Emma.
I fredags va jag hemma hos anna drack två cider och två glas vin.

Dagen efter mådde jag skiit kasst och tänkte va fan hur konstig kropp har inte jag då?!!
Jag va ju inte ens FULL?! Jahapp ja det va skumt iaf sen låg jag å spydde resten av dagen. Det va ju inte så kul men kroppen kanske sa ifrån oxå... att jag behövde vile eller något jag vet i fan vad det var.


Jaja nu äre som det är och jag har inte gjort något av vad jag hade tänkt göra i helgen. Hade ju rätt mycket plugg jag tänkte göra undan men som fortfarande ligger kvar på samma ställa helt orörd. höhö! =P

nä pallar inte skriva mera nu.. skriver nog mera i morgon eftersom jag stannar när andreas har åkt till jobbet.

Mufflan är iaf här me mig i brundlo =) gött gött!
Nä nu äre dags att borsta tänderna. Hare'! //pufflan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0