Sv läxan klar!

Hej hej igen gott folk. =P

Ja ville bara säga att jag är nöjd över att svenska läxan är klar och skickad till min svenska lärare.
Har suttit här vid datan och varit näst intill okontakt bar sen tjugo i sex.
Fingrarna har löpt på bra idag med mitt skrivande. haha!

Sitter hos älsken nu och lyssnar på en jätte bra skiva och det är väl den som gör att det flyter på med skrivandet.. Han sitter och spelar så jag bryr mig inte och han stör mig int.

Känner mig nöjd för helgen som nyss har passerat förbi. Har tagit det lugnt och bara varit typ, men inte sov man bort hela dagen för de.. =P haha! Vaknade rätt tidigt båda dagarna och har varit ute och gått och tränat en gång iaf på dvden =) de gick bra och det var skönt. =)

Städade lite oxå hehe rensade andreas avlopp i duschen på lördagen för att jag  var så uttråkad. Sen har jag sagt att han ska göra det för att det är något som luktar äckligt där som surt eller unket... Men det har inte hänt något så jag tog saken i egna händer eftersom det var jag som klagat på det och det var jag som tyckte det luktade skumt där.
Visst har Andreas oxå känt det men jaja skit samma! 
 
Sen igår tog jag tag i mitt egna.. urs urs!!! Må ju säga att jag nyss fått min badkars kant fixad men nu när jag skulle rensa avloppet så kunde man inte få av den så jag skakade och röck lite tills det tillslut sa tjong.. och det lossnade. Va fan hur smart är dom då..?! Sätter fast det så man inte kan hålla rent det var ju trotsallt 3 månader sen jag gjorde det sist så jag kännde att det fan va på tiden med tanke på att man tappar ju rätt mycket hår å så kommer emma på besök nån gån ibland å lånar duschen hon oxå. Så det jag fick fram var inte det trevligaste och det luktade inte mumma precis. Men nu äre gjort iaf och jag är nöjd för det, för då åker vattnet bort bättre.

Dock mindre nöjd med de där med badkars kanten som inte gick att hä tillbaka som den ska vara... men va fan den kan lika gärna vara så som den är nu. Och om jag nu ska flytta så får jag säga att dom ska fixa det men göra det bättre så man kan ta upp den där saken där det fasnar mest beläggning av balsam.
Och grejen är den att man måste ta upp den för att kunna ta bort allt hår som sitter fast där.. gör man inte det blire ju stopp tillslut... Haha som det nästan va! Och att den där saken som badkars kanten typ hänger på eller om man ska sätta fast den på inte ska gå sönder så lätt... Man måste ju kunna ta bort och hä tillbaka den där badkarskanten tycker då jag iaf!

Man vill ju int precis ha nå äckel ohyra på köpet!  :-s

Ja nä nu ska jag ta å röka en cigg innan vi blåser till stana... har inte rökt sedan fem.
Det va väl allt jag ville säga. Puss pufflan
Jo just det ja, kom på att jag har anmält mig på en tävling som dom kör varje dag på ett program som jag gillar. =)
där man kan vinna hundra tusen spänn att bara shoppa för gött gött. Kommer nog inte vinna men jag har iaf anmält mig till tävlingen. Och om man vinner ska någon följa med på det köpcentrumet i sthlm där man får shoppa.

Men fatta vad gött det hade varit för mig om jag vann jag menar chansen finns ju nu iaf ganska liten men som sagt man vet ju aldrig. Gött att handla för hundra tusen jag menar jag är ju ändå i behov av en ny garderob faktiskt. =)

Var det så att man skulle skriva en anledning till varför just jag skulle vinna hade jag skrivit som det är.. att jag gått ner mycket i vikt och har nästan inget att ha på mig, allt sitter som nå fladder slit å släng.. kommer liksom inte ikapp att köpa nya kläder.
Äh röka va det. Ha det bäst så hörs vi imorogn efter att jag varit på komvux. //Pufflan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0