06/10-08

Hej hej!

Måndag idag, tiden går så fort så man hinner ju inte med att blinka. =P

Klev upp när Andreas sa åt mig att jag måste kliva upp om jag ska hinna dicka kaffe å röka. Stapplar mig ut till köket å är på ovanligt lugnt morgon humör.

Ja sen åker vi till stan och han släpper av mig där han brukar så jag får en liten promenad. hähä! kan ju behövas så man piggnar i ännu mer. JA sen när jag kommer till min ytter dörr så kommer jag på att jag tog ju inte jackan som jag brukar ha där nyckeln låg.... Ringer till andreas å säger att jag inte har nån nyckel å blir mottligt less.

Ja kommer in å katten blir jätte glad! =)
går på toa efter det häller jag upp disk vatten, lägger allt i blöt å sen gick jag å rensade kattlådan va ju inte precis igår jag gjorde det men som tur va så protesterar inte hon. höhö!

Ja sen får jag springa på toa igen...efter att jag gjorde det så kollar jag igenom mina smycken saknar en guld ring  som jag skulle hä på mig nu. Men men den är puts veck borta! Jaja efter att jag lessnat på att leta den så ringer jag till mimmi för att höra om det blir ett bloss..?!
YEs de blev ju det sen tog jag en promenad skönt att utnyttja solen när den väl är framme. :) Började dock regna innan jag kom hem men de va inte så långt kvar. Ja sen jag kom hem har jag bar suttit framför datan för att kolla kläder parfym å skor. Hittade det jag sökte men det va ju inte så mycket billigare! =(

Jaja nä nu ska jag gå till affären en sväng ser att solen har kommit fram igen. hihi!
Måste få igång blodet i kroppen känner jag är lite frusen å kall här och där för att jag bara har suttit här. Haha sen när jag kommer in igen ska jag ta mig ett varmt bad! =D Skönt kommer det att bli.

Fick världens finaste sms av Andreas oxå! Fan vad jag gillar dig gubben! Du är min goding du! Ger dig 1000 roser! Är glad att jag har dig. Nu har det varat mellan oss i 3 eller 4 månader gött gött!
_________________________________Puss pufflan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0