lite av varje

Hej hej!

Lördag idag då! Fan vad dagarna, veckorna å månaderna går fort.. som sagt man hinner ju knappt med att blinka!
Sorry att jag inte har skrivit på ett tag nu men jag har nästan inte suttit vid datan någe..
Och när jag väl har suttit där så har jag inte hunnit skriva blogg.. Vet inte vad jag ska skriva nu för tiden.


Ja vad har hänt sen sist då? Ja det är endel faktiskt.. Anna och Natta har fyllt år. Grattis till er!
Va förbi i Anna å Fredriks lägenhet för att gratta dricka lite kaffe och se hur dom fått till det. =) Det va fint där.
____
 Emma har varit i stan. =) Kul kul! Sen i förrgår kom Sara oxå.
Kul att umgås med er!
___________________
I skolan har det gått bra när jag väl kommit dit. Det är skönt när det flyter på så där bra!
Man går liskom därifrån med ett leende på läpparna när dagen är slut.

Har fått lite läxa som jag snart ska göra.
___________________________
Sen vill jag bara uttrycka en sak! Och det är att för nån vecka sedan fick jag höra att jag skolkade för mycket och att jag borde gå dit för att det är sånna som jobbar och betalar skatt som gör att vi har möjligheten att gå där och läsa upp våra betyg.. Ja så äre nog och jag gör mitt bästa för att vara där så mycket jag kan.
Men klaga fan aldrig mera på mig när det gäller den fronten även om jag inte har några tidigare betyg så klaga fan inte!
Och hellst inte när du inte vet varför jag inte går dit..eller tar mig dit..!
Speciellt inte när du är blind! Men det är väl som sagt lättast att hacka på mig... men men inte mitt ,säger bara det att klaga fan inte på mig!
JAg har tänkt väldigt mycket på saker å ting å vet egentligen inte vad jag har kommit fram till förutom att det tar en massa tid och energi av mig att sitta och tänka på det.. Men jag kan inte hjälpa det sån är jag bara!

Jag tog ju upp en sak mellan mig och en kompis som känns bättre nu för att vi bara har pratat om det. Och nu vet jag..
Jag är ju inte precis nån tanke läsare! Äh fan nog om det nu! Det könns bättre iaf.
_________________

Ja vad mera?!
Hemma träningen och promenaderna har gått fint denna vecka må jag säga. Det känns jätte skönt att kliva upp å gå eller göra tränings dvdn på morgonen.
Känns verkligen att hela kroppen å hjärnan kommer igån på ett helt annat sätt än om man bara gör som jag har gjort i dag lekat i soffan å käkat vindrovor å sen halvsovit.. legat å myst me älsklingen och sen satt mig här..
Jag har inte kommit igån med något, utnyttjade inte ens när det va skönt å fint höst väder ute på en promenad med älsklingen. Jaja men de kommer hehe! Han hämtade precis tvätten nu. hehe!

Måste nog hem till mufflan oxå min lilla pärla för att se hur det är med henne och om hon behöver mera mat, men de tror jag knappast eftersom jag öste på igår. hehe! =)

Jaja nä nu orkar jag inte skriva mera. =P
har´e fint! //pufflan


Kommentarer
Postat av: sara

Super skoj att umgås med dig också :)

2008-10-13 @ 16:31:52
URL: http://eckerman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0