God morgon!



Ja heej, och god morgon!

=)

Andreas är frisk å jag fick sova denna natt. Härligt! =)

Har inte så mycket tid att skriva nå långt inlägg... Tänkte bar säga att jag tappade min telefon nu på morgonen så displayen gick sönder!

Fy fan nu ser man nästan inget! Jag som lämnade in min andra telefon på lagning så när jag får den ska jag fan skicka in den här då. Suck! Eller så får jag väl ha den så här då..? Jag ser ju lite iaf.

Träffade mamma å pappa igår de va grett synd bara att det blev så lite tid. Hann aldrig säga det jag tänkte.
Dom kom förbi på kaffe och rabarberpaj som mamma gjort kvällen innan å kom med igår morse.

Så jag vädrade ut alla basiller å tvättade kläder och säng kläder igår för att ingen mera skulle bli sjuk.
Jaja nog om det! Nu ska jag köra igång tränings dvdn igen sen ska jag ta mig en promenad lite snabbt, får väl se om jag hinner med båda. hähä! =) Man kan ju alltid hoppas!
Skriver mera sen.

//Puss pufflan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0