hej ondsag!


Ja heej!

Då vare onsdag och det har hänt rätt mycket sen sist jag skrev må jag säga.

Jag vet inte vad jag ska säga om allt det...

Känns skönt att jag fick ur mig det jag behövde säga.

Men nu behöver jag nog vara själv ett tag för att fundera lite för mig själv.
Jag vill inte vara själv men känner på något sätt att jag måste!!!
Annars blir inte saker o ting gjort eller gjorda.

Jag vet inte längre hur jag ska göra..
Får väl se vad dom säger på mammografin på torsdag..
Ska på CNP idag men måste ringa och avboka den tiden för att jag inte har några pengar.
Men de är ju inte långt kvar nu fören det kommer in lite pengar igen.
Jaja vi får se hur det blir.
Nästa vecka äre nå planerings möte igen, vi ska kolla närvaron och planera om schemat, sen äre  en åter träff på soliden för att kolla hur det är och har gått. Och vad jag har för planer lite längre fram.


Jag är så fruktansvärt trött på skiten!

Acceptera det jag har valt, take it or leave it inte för att jag vet hur det stavas men ändå.
nä nu ska jag köra igång en tränings dvd. Har inte kört något sen helgen då jag fick en sån jävla träningsvärk. 
Har ju tänkt köra det där varje dag men eftersom jag inte tänker på mig själv och vad jag vill så blire alltid något annat, vilket jag mår ganska dåligt över.
Jag vill bara att det ska vara som förut!!!

  Ska blir gött sen när jag fått in pengar då ska jag gå till gymmet det första jag gör efter skolan och köpa ett gym kort så jag kan komma igång me tränandet igen. Det är en sak jag måste göra för mig själv och för att må bra.

Jaja ma höres! puss mmufferl


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska åka hem till Sveg och leka med mig!!! :D

/Anna

2008-09-17 @ 12:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0