mumms me jordgubbar!



Ja idag äre en fin dag och det skulle varit gött me dom här röda små gubbarna.. haha ja små å små det vet jag inte riktigt. =) Ser lite less ut på bilden men äh hade ingen annan. Det är ju inte precis så jätte kul å rensa en hel 10 liters hink heller hähä! Skålen du ser på bilden som är full åt jag och Andreas upp senare på kvällen och det va as gott kan jag lova så hela skålen tog slut innan filmen. hehe! Resten frös vi in men de är dock slut nu för att de är så gott me jordgubbar, fan man skulle ju haft lite nu medans solen är framme och smaskat på. =) Gött gött!

Ja just det! Kom ju på att jag gjorde två jordgubbs pajer oxå och dom blev helt suveränt goda dom oxå. =)

Ja har väl inte så mycket mera att säga. SAknar jordgubbar men det har du väl redan förstått..? hehe!

Puss från pufflan

Kommentarer
Postat av: Andreas

HEJ GUMMAN..Du är den finaste som finns puss

2008-09-15 @ 17:46:24
Postat av: Emma

Jag tycker den där bilden var fin på dig gumman :) du är alltid fin <3! Puss

2008-09-17 @ 08:06:21
URL: http://digilo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0