sladden :-P



Ja hej igen! :P
Ja som det står där uppe så är jag hos Sladden nu!

Hähäh jag tog datan medans hon lagar mat hehe! :-P
Det börjar lukta gött iaf. ;)

Träningen förut gick bra iaf. Tog ett nytt program med mera fart och längre tid.
Grett grett!

Sover fortfarande rätt dåligt för att jag har mycket att tänka på..! Blir alltid så här när jag vet att jag ska ha ett planerings möte.. Jag kan ju aldrig komma fram till vad jag vill eller hur jag vill..!!
Alltså hur jag ska göra för att komma dit.. sen är jag inte säker på vad jag vill.
Känns ju lite pressat att ha massa möten där jag ska komma fram till något men kommer fan ingen stans.. sen blir man ju lite vilsen i sig själv när alla säger olika.. hur man måste göra eller ja eller bla bla balle!!!
_______________________________
Ja så här kan det gå. :-P hähä!! Jag frågar andreas om det var ödet eller bara en slump att vi blev vi.. haha de här va hans svar till mig haha!

(Ja du..ja tror att de var liksom..två yr skallar som vimmsade runt och inte hittade någon likasinnad..näe men seriöst..ödet eller ren slump..svårt att veta men tro får man göra..vilket ja tror är att de liksom bara blev vi.) -Ja du jag tror vi är som gjorda för varandra, du är det bästa som hänt mig på väldigt väldigt länge, jag är så glad att jag har dig! Och att du finns och stöttar mig när jag behöver.
---------------------------------------------------------------------

Känner mig allmänt dryg nu men sammtidigt som om det finns något mera att till lägga. jahapp så vart sladden sur..
jahapp... så segade datan ur oxå suck får skriva sen när jag kommer hem då. höhö!

nu blire ett bloooss
Ha de gött! Puss från puffeln


Kommentarer
Postat av: Emma

Du och Andreas är så söta ihop :) Du ska vara lyckligt lottad som har hittat en sån bra kille för dig gumman, ni passar så bra ihop := Puss puss

2008-09-18 @ 11:30:41
URL: http://digilo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0