Välkommen till min nya blogg!



*JA  heej och välkommen till min nya blogg!!

Såg ju nu när jag va in och kollade hur det blev me denna nya fina bloggen =P hähä! att det va ju redan en färdig skriven rubrik haha jag använder väl den nu då när det inte är lika stressigt och sånt som det va förut.

Har väl inte så mycket mera att säga just nu tror jag. -Joho, fan det har jag ju visst det kom jag på!!

Min älskade Emma är på väg hit, hon ringde nyss och sa att hon va i Brunflo.
Ja heej sa jag hehe jag sitter hemma jag å fixar me min nya blogg jag skaffade idag. Jag fattar ju inget men det beror väl på att jag inte ens har varit inne på en sån här sida förut "nästan" haha förutom när jag läst din blogg å mimmis, linns å saras. haha!
Hon sa att hon hade ett litet beslut att fatta. Okej tänkte jag! Okej men jag hjälpte henne iaf så hon är väl här när som hells nu å ringer på dörren. =) sen drar vi på max för att hon va sugen på mjuk glass.
Max dumle mjukglass är den bästa jag har smakat i hela mitt liv säger jag. Och då förstår du har jag left i 20 år och ätit en sju jädrarns massa glass. höhö! =) då förstår du att den är jävligt god alltså. hehe! Ja nä som sagt nu har hon kommit så vi ska väl åka iväg då.


Puss från pufflan!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Välkommen till bloggträsket ;)

2008-09-10 @ 09:41:02
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja fan gött med den där dumle glassen ju :P fina grejer det haha := saknar dig gumman! kommer snart till ö-sund igen då ska vi leka :) Pus

2008-09-17 @ 08:04:54
URL: http://digilo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0