yes! =)


Ja heej!

Då har man äntligen skaffat en "riktig" blogg här. höhö!!

Sitter hos mimms nu, ska snart gå ut på ett bloss, tänkte ju bara skriva lite här först. =)

Nu måste jag säga till alla som brukar läsa min blogg på lunar att läsa den här istället. hehe!

Ja sen äre ju skola som gäller kl ett till två.. känns ju lite onödigt att gå en timme för lite engelska... Men läraren frågade mig varför jag inte va där igår... jag sa som det va att jag inte tagit mig iväg..(lite det som är mitt problem tyvärr!!)
Men jag va iaf ärlig å sa som det var. hähä!

Efter skolan satt jag å mimms å läste aftonbladet, sen kom frida å surrade lite. =)

Ja vad mera satt där å väntade på Andreas sen åkte vi till willys, å väntade mimmi på ronnie.

Nu hr jag bara kommit hem å gjort soppa å ändrat tvätt tiden IGEN.

Älsklingen mår inge bra =( ska hälla upp ett varmt bad till han tänkte jag. Antar att han har utmattad å jävligt sliten...
ser då iaf ut så. Inte bra alls inte!


Nä det var väl allt kommer väl mera sen. Puss pufflan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0