01/02/09




Hej hej seeeg söndag!

Ja vad säger man..?
Då har helgen redan passerat. haha! FAn vad tiden och allt går fort.

Andreas föräldrar kom igår förmiddag, sov över och åkte idag.
När dom kom skulle jag och andreas precis äta gröt så vi åt gröt satt på kaffe och tog fram bullar ur frysen. Sen fikade vi lite kaffe och bulle.
Vi satt och pratade lite och sånt sen for vi iväg till IXO house hittade jätte fina vägg ljus saker som sitter breve spegeln i hallen nu så det inte behöver vara så mörkt. =) Skönt och det blev för jälva snyggt. Jag hade ju mer tänkt en sån som man kan ha både värme ljus i och vanliga avlånga ljus. Tror att mimmi och Lollo har såna som dom köpt på Ikea. hehe! Men fan de här blev ju snyggt det med. Kanske nästan bättre eftersom det var mönster så det lyser snyggt.

Zebel har fått mycket uppmärksamhet. hehe! Jag har nästan inte behövt brytt mig i henne haha det är väl hon som inte haft tid att brytt sig i mig. =P

Ja sen fort vi vidare till elgiganten för att köpa en längre kabels å man inte snubblar hära. Sen for vi hem och började med maten, det blev skit gott! =)
Sen va vi ute och gick lite för att inte somna, man blev ju så mätt så fy fan! haha!
Sen kollade vi på film.
Idag har vi varit på loppis på folketshus. Mest rat men jag hittade en tavla för 10 kr och en solfjäder som jag ska sätta upp ovanför sängen, den köpte jag för 20 kr och den va mycket snyggare än den jag redan har. haha.
Ångrar mig lite att jag inte köpte hårtorken för 50 kr mimmi har ju en sån så jag vet ju att den är bra. Men jag hade bara en hundring och jag ska köpa cigg oxå så det blev inte att jag köpte den, sen vare ju bara att fara vidare.
Skulle åka till öb men det blev rusta. Köpte en väst till Zebel nu eftersom man måste dra henne ut. Va fan hon måste ju ut och göra i från sig för fan! Sen måste man ju gå nån sväng me henne oxå annars hittar hon ju bara på massa hyss här inne. Så vi köpte en väst med regn skudd på utsidan och reflex och fleece på in sidan. hon blev rätt stilig i den. =)
Hon fryser ju inte lika mycket iaf! huvudsaken det. Sen köpte vi ett nytt ben till henne, fan vad mallig hon blev.
Vi lämnade henne själv i min lägenhet oxå.
Vi åkte hem till mig hämtade henne medans Andreas föräldrar åkte till brunflo sen for vi dit med. Satte upp en hylla och fick bort alla sladdar från vad ska man säga mitt i gången.. nå nu ligger det i hörnet i stället hehe ska väl trassla upp det bättre sen. =P

Ja vad ska man mera säga...?
Tror jag har kommit in eller hamnat i "kärleks fällan"..?! Eller vad man ska säga..
---
Andreas kollar på ny bil och jag kollar på nya bröst. JAg kollar oxå på lägenheter i stan för att kunna göra klart mina studier och träna. Sen måste jag ju försöka hitta ett jobb.. Det är så drygt att sitta ute i torvalla. Kostar ju att åka buss oxå. Det som är bra är promenad sträckorna och rundorna. =)
----
Andreas farsa fyller ju 50 i november så hans mamma kollar på resor. Vi snackade lite om det, fan vad härligt och vad frestad man blir. Skulle vara grett att följa med kan jag ju säga men som sagt det kostar ju endel det med.

Jaja nä nu ska jag ringa frugan och röka sen kolla på beck, haha hon hade ju nå skvaller. hehe!
=P
Poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0