02/02/09

hej hej måndag!

Men dra mig åt skogen vad tråkigt jag har det!!!

Det enda jag funderar på hela tiden är: Hur fan ska jag göra?!

Det enda som maler är vilket gym jag ska ta..? Ska jag ta det i Brunflo då det är gångavstånd eller ska jag ta det som jag haft förut..? Nackdelen me det är att då måste man åka buss in till stan. Fördelen är att det finns alltid mycket personal där och så finns det mer saker. JA nä jag vet inte jag... Jag har frågat dom jag känner hur jag ska göra men får inget bra svar. Kan tänka mig att det inte är så lätt att svara på det. Men jag känner ju att jag måste göra något mera än att bara sitte hemma me Zebel gå ut me henne sen in igen lite lek och mat sen ut igen... Hon som fan inte vill gå ut när de är tio minus ute.. Dom jag har frågat har bara sagt det är väl bara köpa kort där du är mest.. ja det är ju svårt att säga.. sen vet inte jag hur mycket skol ungdomarna är där på dagen.. på gymmet i brunflo alltså. Jag vet inte om man får nån slags information om sakerna.. eller ett program för sig själv om jag vill tex bli fastare då gör ju en tränare ett program som passar mig på det andra gymmet jag varit på.


Åhh fan jag blir ju tokig. Beroende av choklad har jag fan blivit igen oxå. Fortsätter jag så här så kommer jag väl fan bara att gå upp och upp.. vill verkligen inte det så lite försiktig är jag ju men ändå..
Jag känner iaf att jag måste trötta ut kroppen mera än vad jag gör nu..

äh kommer mer sen. Poff

Kommentarer
Postat av: linnsey

Eftersom du har varit på det andra gymmet förrut och vet att det är bra, att det finns mer saker och att tränare kan göra program för dina speciella önskemål tycker nog jag att du ska ta det igen, om det inte är jätte dyrt att åka buss då förstås, och sen vet jag ju iof inte hur Zebel är, om hon kan vara hemma själv än eller så?

2009-02-02 @ 19:24:00
URL: http://linnsey.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Det är väl enklast att köra på det gymmet du är van i stället för att sitta och fundera dag ut och dag in på vilket gym som är bäst? Sedan vissa saker som är på gym använder man ju inte ens så tänk på att huvudsaken är väl att sakerna som du använder finns på det gymmet du tränar på. Sen tror jag att om du hör efter så kan nog en tränare fixa ett schema oavsett vad du väljer. Tror det är viktigt att du kommer i gång igen för du verkade må bra av det :)

2009-02-04 @ 13:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0