05/02/09



Hej hej torsdag!

Jag sammanfattar dom dagar jag inte har skrivit..
Det har inte hänt något speciellt som är värt att skriva om.. Jag har bara haft det drygt och tråkigt!
Tisdagen gjorde jag nästan inget för att det var så jävla kallt. Va ut me zebel, hon va inte heller så pigg på att gå ut kan jag ju lova.
Igår åkte jag till torvalla för att göra lite andra saker.. haha inte så mycket men det var ju ändå skönt att komma dit och få lite omväxling. Tänkte gå och hälsa på katten men hann inte det. =(
Träffade tony och sen kom Maria, Tyra och en killkopis till maria.
Vi va ut me hundarna så dom fick leka och springa av sig lite.. men som vanligt kom inte tyra när vi skulle gå in...suck!

timmarna bara flög iväg. Och jag vet inte om det var för att  jag träffade folk eller om det var för att jag va vaken så väldans tidigt..

Andreas har haft problem me bilen... Den startade inte i måndags när han skulle till jobbet.. Den var väl antagligen frusen.. Han köpte teröd och hädde i för att han frågade sin pappa vad han skulle göra.. Dom funderade väl på om det var bensinen som hade frösit eller om det var nån is klum eller vad dom snackade i.. Han gick till nån granne och frågade om nån startkabel men det funkade ändå inte. Tillslut fick han hjälp att boxera den till ett garage där den skulle tina upp och ladda upp batteriet för det va ju slut igår. Men imorse startade den. =) Va ju tur det!
Idag fick han svar från banken om lånet. =) Men jag tycker inte det är så bråskande me en ny bil ändå.. Zebel är ju fortfarande liten och kan åka volvon vi har nu. Men det var ju bra att han hörde sig för.

Fan vad jag önskade att han skulle kunna ta ett lån till mig och så får jag betala av honom.. ja det går ju att diskutera.
Sen äre ju valpkursen som kostar.. Jag tänkte gå in på en sida nu för det är viktigt att hon träffat handra hundar och människor. Sen äre ju viktigt att jag får mera kunskap och blir mer säker, haha inte för att jag är så jätte osäker nu men ändå. vissa saker äre ju man funderar över.

Känns inte precis som om man gör något nyttigt me livet.. Känns lite som om allt har stoppat upp och på något vis äre ju så.
Skaffade en ny blogg på http://mufflanpufflan.bloggagratis.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0