07/02/09

JA hej lördag!

idag har det inte hänt så väldans mycket...

Vaknade vid sju... släppte ut Zebel så hon fick kissa.. sen bara myste jag och andreas.. Men det va ju nån som blev avundsjuk som oxå skulle vara med hela tiden.. Tillslut blev Andreas less och gick upp för att göra frukost. jag gick upp på toa sen la jag mig i sängen igen.. Det va ju så kallt så burrr.

Åt frukost sen gick jag ut och rökte. Gick in satte mig och spela lite för på morgonen äre ingen vänte tid typ.
Maria ringer och frågar om jag var i torvalla... nä sa jag men jag är på väg dit. Okej sa hon men hör av dig då när du har kommit dit. japp jag gör det sa jag.. Sen kollade andreas på bilar och jag kollade på nån film somnade till lite och vaknade av att andreas la sina kalla händer på min höft.
Sen åkte vi till stan.

Vi åkte direkt till lillänge för att köpa hundmat. SÅ vi gjorde det + nått ben som hon är helt jävla tokig i.
Sen när vi kom till torvalla så ställde jag mig och diska på en gång medans andreas gjorde lunch.
Efter att vi hade ätit så for vi på hem köp och sen till raggarn för att tanka sen till johan för att kolla hur det var me Kissimurran. Jag blev glad över att se henne. Men sen gjorde det bara ont. Fan vad jag saknar henne. Min mysiga lilla Muffla, kissimurran. Hon hade fått massa tovor och skit. =( Jag kände att jag bara ville ta med mig henne hem igen. Men jag vet ju inte riktigt om det går än...så hon fick stanna. Jag rensade kattlådorna och hällde upp mar och bytte vatten.


Va meningen att jag och Älsklingen skulle kolla på film igår men det blev för sent eftert att vi kollat lets dance och duschat Zebel. Tänkte kolla på den nu. Saknar er mina änglar! Puss! <3 poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0